Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 synes folk bør slutte å lese meningsløse blogger som idawullf og voe og alt det der andre fjortistullet, slik at de ikke blir rike på å skrive om ettervekst og lipgloss
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #2 Skrevet 26. mai 2010 Jeg gidder ikke lese blogger uansett; jeg har ikke funnet en eneste blogg som er verdt å bruke tida mi på ennå i hvert fall.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #3 Skrevet 26. mai 2010 de er ihvertfall mer underholdnende enn diverse prøver- og graviditetsdagbøker her på KG som fyller som regel første siden til enhver tid
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #4 Skrevet 26. mai 2010 synes de siste dagenes avisoppslag viser tydelig at dette er mennesker man ikke bør vie oppmerksomhet
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #5 Skrevet 26. mai 2010 Jeg leser det jeg vil, jeg. Men jeg kan jo si dette, " jeg oppfordrer dere alle til i hive pc-en så Bill Gates ikke blir enda rikere". Nå er ikke jeg intresset i å lese blogger, men hva så om de tjener penger på det? Hvorfor plager det deg sånn?
Inger88 Skrevet 26. mai 2010 #6 Skrevet 26. mai 2010 Enig med siste innlegg, hvorfor bry seg med det? Folk tjener penger på mye rart...
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #7 Skrevet 26. mai 2010 hvis alle, til alle tider bare hadde sagt "sånn er det bare", hadde verden aldri gått videre
Gjest Prøvekandidat Skrevet 27. mai 2010 #8 Skrevet 27. mai 2010 synes folk bør slutte å lese meningsløse blogger som idawullf og voe og alt det der andre fjortistullet, slik at de ikke blir rike på å skrive om ettervekst og lipgloss Men hvorfor gidder du å lese meningsløse blogger? Er det ikke bare å la være å lese, jeg gidder ikke lese blogger og holder meg derfor unna.
lystige Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 nå leser jeg ikke slike blogger, men hvem er du som skal bestemme hva som er meningsfyllt for folk?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 har ikke "bestemt", men kommet med en meningsytring
Solsikke84 Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 Unødig tråd. Alle boikotter meningsløse blogger, vil jeg tro. Med mindre de liker å plage seg selv. Altså, blogger som for DEG er meningsløse leser ikke du. Blogger som er for MEG meningsløse leser ikke jeg.
Kråkesaks Skrevet 28. mai 2010 #12 Skrevet 28. mai 2010 Jeg leser ikke om ting som ikke interesserer meg uansett om det er lipgloss eller kvantefysikk. Men å kalle det boikott blir vel litt i overkant.
Kråkesaks Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 Unødig tråd. Alle boikotter meningsløse blogger, vil jeg tro. Med mindre de liker å plage seg selv. Altså, blogger som for DEG er meningsløse leser ikke du. Blogger som er for MEG meningsløse leser ikke jeg. Nettopp. Man leser ikke det man ikke er interessert i. Hvorfor skulle jeg det?
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #14 Skrevet 28. mai 2010 fra min side var dette et hjertesukk over all denne skittkastingen og mobbingen de driver med mot hverandre i disse bloggene, og for meg den uforklarlige appellen de har, men jeg innser at jeg nok både er for gammeldags og idealistisk, siden "alt" skal aksepteres og "alt" er greit nå for tiden, så takk for meg:)
Kråkesaks Skrevet 28. mai 2010 #15 Skrevet 28. mai 2010 Selvsagt er det ikke bra med hverken skitkasting eller mobbing. Jeg leser ikke blogger som inneholder sånt. De mobber folk gjennom blogger må mangle litt antenner eller noe. Mobbing er en uting enten det skjer på nett, på skolen eller på en arbeidspalss.
Zealuu Skrevet 28. mai 2010 #16 Skrevet 28. mai 2010 Den store majoriteten av internett boikotter allerede disse bloggene, om enn ikke aktivt.
Inger88 Skrevet 29. mai 2010 #17 Skrevet 29. mai 2010 fra min side var dette et hjertesukk over all denne skittkastingen og mobbingen de driver med mot hverandre i disse bloggene, og for meg den uforklarlige appellen de har, men jeg innser at jeg nok både er for gammeldags og idealistisk, siden "alt" skal aksepteres og "alt" er greit nå for tiden, så takk for meg:) I åpningsinnlegget skriver du ingenting om mobing og drittkasting, det blir noe helt annet. Er enig i at det er en uting. Men det jeg svarte på var det med å blogge om lipgloss og ettervekst.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 29. mai 2010 #18 Skrevet 29. mai 2010 fra min side var dette et hjertesukk over all denne skittkastingen og mobbingen de driver med mot hverandre i disse bloggene, og for meg den uforklarlige appellen de har, men jeg innser at jeg nok både er for gammeldags og idealistisk, siden "alt" skal aksepteres og "alt" er greit nå for tiden, så takk for meg:) Hvorfor skrev du ikke det i det første innlegget da? Vi svarer jo ut fra det du skriver, og hadde du skrevet dette da så hadde du fått helt andre svar. Selvfølgelig aksepteres ikke mobbing og skittkasting, det er vel kun de som liker det som føler seg vel med det. Så alt er ikke greit nå for tiden. Og ikke bli fornærmet fordi du ikke får de svarene du forventer når du ikke klarer å komme med riktig problemstilling i utgangspunktet. Jeg leser ikke blogger og får derfor ikke med meg hva som skjer der, men synes det er forkastelig hvis det er mobbing og skittkasting det handler om.
Gjest AnonymBruker Skrevet 29. mai 2010 #19 Skrevet 29. mai 2010 Og ikke bli fornærmet fordi du ikke får de svarene du forventer når du ikke klarer å komme med riktig problemstilling i utgangspunktet. Det er da ikke nødvendig å svare folk på den måten!
Kråkesaks Skrevet 29. mai 2010 #20 Skrevet 29. mai 2010 Det er da ikke nødvendig å svare folk på den måten! Det er uansett dumt av ts å ikke skrive hva h*n mener, og ikke komme med det etter x-antall "gale" svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå