Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #21 Skrevet 27. mai 2010 EDIT: Så feil. Det er kvinne søker KVINNE som er 25. Kvinne søker mann er 18 annonser... Du så på kontaktannonser? Det er ikke der man finner hverandre på Cupido. Du må se på profiler.
Gjest MikeWaters Skrevet 27. mai 2010 #22 Skrevet 27. mai 2010 Du så på kontaktannonser? Det er ikke der man finner hverandre på Cupido. Du må se på profiler. Kontaktannonsene på CC er ganske grufulle. Mye av dette "Mann ønsker dame for treff NÅ, Østlandet Søker dame som vil ha treff nå på dagtid. Gjerne utendørs. Kanskje møtes på en rasteplass eller ta en skogstur. Kanskje du vil ha hjelp med husvasken før helgen...jeg er med på det meste...."
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2010 #23 Skrevet 27. mai 2010 Som mann der inne er det ofte vanskelig å komme i kontakt med kvinner. Er selv singel så havner heldigvis ikke i kategorien til Vitaminbjørn, men tror allikevel forholdet mann/kvinne er veldig stort. Er en kjekk kar og har grei fasong på kroppen, og er ikke pågående eller for direkte synes jeg selv. Jeg prøver å sende en melding som gir et bra førsteinntrykk, og leser alltid profilen til damene først, men tror svarprosenten er veldig lav. Men akkurat respons er ikke så veldig farlig der inne, er ikke noe jeg forventer at skal skje, men kjekt hvis det gjør det. Dette er vel ikke akkurat unikt for CC. Det samme mønsteret har jeg sett på andre sider også, inkludert mer tradisjonelle datingsider: menn er i tallmessig klar overvekt på alle datingtjenester jeg har besøkt. Hva er grunnen til dette? Er menn mer desperat søkende etter kontakt med kvinner enn omvendt? Er kvinnelig seksualitet *verdt mer* enn menns? For øvrig deler jeg flere av erfaringene dine. Det er faktisk vanskelig å få kontakt med interessante og attraktive kvinner, selv om en har et forholdsvis bra utseende. Dette gjelder særlig hvis man ikke er spesielt frempå og viser initiativ overfor kvinner. Fatter ikke hvorfor det skal være slik. Er det virkelig nødvendig å teppebombe kvinner med sleske eposter for at det skal bli klaff?
Gjest Anjelika Skrevet 27. mai 2010 #24 Skrevet 27. mai 2010 (endret) T.O. så har jeg opplevd akkurat det samme som Vitaminbjørn på de sidene jeg har vært inne på. (Ikke CC) Nesten bare menn som er ute etter pulings på si, mens jeg i de profilene presiserte at jeg ønsket var det motsatte. Samme her! Og jeg søkte etter det fullstendig motsatte, nemlig en kvinne. Likevel ble innboksen full av peniser og blunkesmileyer fra menn. Sjarmerende. Med tanke på kvinne/mann-ratioen på Cupido så tror jeg at jeg drøyer å sette inn en lignende annonse der. Men skal ha den i minne i tilfelle det blir aktuelt å opprette en par-profil en dag. Da skal jeg rett inn og finne Mikey og madammen. Endret 27. mai 2010 av Anjelika
Gjest MikeWaters Skrevet 27. mai 2010 #25 Skrevet 27. mai 2010 Samme her! Og jeg søkte etter det fullstendig motsatte, nemlig en kvinne. Likevel ble innboksen full av peniser og blunkesmileyer fra menn. Sjarmerende. Med tanke på kvinne/mann-ratioen på Cupido så tror jeg at jeg drøyer å sette inn en lignende annonse der. Men skal ha den i minne i tilfelle det blir aktuelt å opprette en par-profil en dag. Da skal jeg rett inn og finne Mikey og madammen. Vi venter på dere vi (ser på klokka) Det går an å låse innboksen, slik at kun kvinner og evt par kan sende pm. Det hjelper betraktelig.
Eliisa Skrevet 27. mai 2010 #26 Skrevet 27. mai 2010 CC ble noe nytt for oss når vi forstod at vi kunne blokkere medlemmer. Vi søker en fast husvenn/par - men fikk en haug av meldinger fra kåte menn som virkelig ikke passet inn i det vi søkte etter.. Og det aller verste er at de aldri tok et hint. De kunne gjerne sende flere meldinger hver dag uten svar.. huff.
Gjest MikeWaters Skrevet 27. mai 2010 #27 Skrevet 27. mai 2010 Vi søker en fast husvenn/par Har dere funnet noe?
Tempus Fugit Skrevet 27. mai 2010 #28 Skrevet 27. mai 2010 Dette er vel ikke akkurat unikt for CC. Det samme mønsteret har jeg sett på andre sider også, inkludert mer tradisjonelle datingsider: menn er i tallmessig klar overvekt på alle datingtjenester jeg har besøkt. Hva er grunnen til dette? Er menn mer desperat søkende etter kontakt med kvinner enn omvendt? Er kvinnelig seksualitet *verdt mer* enn menns? For øvrig deler jeg flere av erfaringene dine. Det er faktisk vanskelig å få kontakt med interessante og attraktive kvinner, selv om en har et forholdsvis bra utseende. Dette gjelder særlig hvis man ikke er spesielt frempå og viser initiativ overfor kvinner. Fatter ikke hvorfor det skal være slik. Er det virkelig nødvendig å teppebombe kvinner med sleske eposter for at det skal bli klaff? Ja, menn er nok i flertall på de fleste sidene. På CC er det 261 kvinner som søker menn mot 1525 menn som søker kvinner (dette er i hordaland og viser ikke nødvendigvis kun de aktive). Dette gir cirka 6 menn til hver kvinne. Hva som er årsaken til dette skulle jeg gjerne likt å vist, men tror nok det er en del grunner der. Akkurat når det kommer til CC så skulle jeg ønske at kvinnene var flinkere til å svare (men det gjelder andre nettsider og) og at de kanskje tok litt mer initiativ.
Gjest MikeWaters Skrevet 27. mai 2010 #29 Skrevet 27. mai 2010 Ja, menn er nok i flertall på de fleste sidene. På CC er det 261 kvinner som søker menn mot 1525 menn som søker kvinner (dette er i hordaland og viser ikke nødvendigvis kun de aktive). Dette gir cirka 6 menn til hver kvinne. Hva som er årsaken til dette skulle jeg gjerne likt å vist, men tror nok det er en del grunner der. Akkurat når det kommer til CC så skulle jeg ønske at kvinnene var flinkere til å svare (men det gjelder andre nettsider og) og at de kanskje tok litt mer initiativ. Opplever du at kvinner tar mye initiativ på byen, butikken eller andre steder?
Eliisa Skrevet 27. mai 2010 #30 Skrevet 27. mai 2010 Har dere funnet noe? Det gikk litt fort i svingene her, jeg mente søkte. Vi lette etter det for ca 5 år siden og fant en etter 2-3 måneder. Var så mange, som en påpekte tidligere i tråden, som ville vite alt om erfaringen deres og tidligere partnere - etter at vi bare hadde sagt hei. Orker ikke folk som er så masete så tidlig. Etter en stund fant vi en som passet oss perfekt Husker jeg mente at folk som drev med swinging måtte ha store problemer med forholdet og at de var sexgale folk på 40-50 år. For oss ble det noe som virkelig løftet sexlivet vårt Vi ble kjent med en alenepappa som ikke ville inn i noe nytt forhold og ikke hadde tid til å finne ONS. Guttene ble faktisk kjempegode kompiser og vi storkoste oss sammen. Men etter hvert fant han seg kjærligheten i sitt liv og flyttet - og litt etter det fikk min bedre halvpart og jeg barn. Tror nok vi kommer til å lete etter noen igjen om litt...
Gjest MikeWaters Skrevet 27. mai 2010 #31 Skrevet 27. mai 2010 Det gikk litt fort i svingene her, jeg mente søkte. Vi lette etter det for ca 5 år siden og fant en etter 2-3 måneder. Var så mange, som en påpekte tidligere i tråden, som ville vite alt om erfaringen deres og tidligere partnere - etter at vi bare hadde sagt hei. Orker ikke folk som er så masete så tidlig. Etter en stund fant vi en som passet oss perfekt Husker jeg mente at folk som drev med swinging måtte ha store problemer med forholdet og at de var sexgale folk på 40-50 år. For oss ble det noe som virkelig løftet sexlivet vårt Vi ble kjent med en alenepappa som ikke ville inn i noe nytt forhold og ikke hadde tid til å finne ONS. Guttene ble faktisk kjempegode kompiser og vi storkoste oss sammen. Men etter hvert fant han seg kjærligheten i sitt liv og flyttet - og litt etter det fikk min bedre halvpart og jeg barn. Tror nok vi kommer til å lete etter noen igjen om litt... Herlig Er det MMK trekanter som fenger dere mest?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2010 #32 Skrevet 27. mai 2010 Opplever du at kvinner tar mye initiativ på byen, butikken eller andre steder? Det var ikke til meg du adresserte spørsmålet, men jeg svarer likevel. Jeg går ikke så mye på byen da, men svaret må bli at det er heller sjeldent at kvinner tar initiativ på butikken, gata og slikt. De pleier å glo da, type mønstre meg opp og ned, eller de smiler når de passerer meg på gata. Så svaret er ja hvis man mener at dette er et slags initiativ. Men det er altså bare i helt sjeldne tilfeller kvinner tar initiativet til å åpne en samtale selv om de viser interesse på annet vis. Det er vel da jeg som mann burde tatt det første ordet, men jeg tenker av og til som så at hvis hun ikke gidder snakke med meg så stakk ikke interessen så dypt da likevel. Når det gjelder nettet så er det som regel jeg som tar det første skrittet til kontakt, men har ikke problemer med å få svar på meldinger når dette først er gjort. Men hva er greia her: hvorfor sender kvinner sjeldent førstemailen når det faktisk viser seg senere at de er interessert? WHY?
Eliisa Skrevet 27. mai 2010 #33 Skrevet 27. mai 2010 Herlig Er det MMK trekanter som fenger dere mest? Det var i utgangspunktet ikke det, siden vi egentlig hadde håpet på å finne et par sist. Allikevel er vi veldig glade for det nå, siden det ble en helt herlig opplevelse. Vet mannen min vil ha med en annen mann (han tenner veldig på å se meg med en annen, når han selv er med), men jeg kunne tenke meg å ha med en jente også Vi får se. Spennende er det hvertfall, selv om det blir en stund til
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #34 Skrevet 27. mai 2010 Jeg er medlem på Cupido. Jeg svarer aldri menn som tydelig har "hastverk" med å skrive, da tenker jeg bare at de vil ha maksimal ytelse, men til gjengjeld gi minst mulig. Altså bare ta og ta, uten å gi noe i retur! :D Kanskje en litt snål teori? Eh, nei. Ellers svarer jeg ikke dem som vil ha meg på si, typiske gifte menn i 40-50-årsalderen, og hvis jeg svarer dem med "Er ikke du en tanke gammal for meg?" svarer de seff med "neida, jeg er ikke for gammal" eller "Nei, jeg har hørt jeg er ung til sinns" eller noe svada. Hva er greien med at gamle menn går konsekvent etter unge jenter, da får de heller betale for å stikke den inni musa mi. Og noe annet, jeg ser jævlig sjeldent KJEKKE menn, og for at menn skal være noenlunde kjekke for meg må stilen være inne. Og det innbefatter ikke en håpløs klesstil fra Jack&Jones, DressMann og slike tragiske butikker. Argh, er så lei av sånne menn som bleker hårtuppene sine, og som er sleske i blikket, og med en tydelig "im too good for u"-holdning. Ser ut som en haug med bilselgere, eller støvsugerselger for den saks skyld. Heldigvis kjenner jeg menn som blir flau av å være mann når de ser hvordan oppførselen til disse hel- og halvapene. Jaja, men de beste mennene er det virkelig kamp om.
Gjest Anjelika Skrevet 27. mai 2010 #35 Skrevet 27. mai 2010 ^Har du møtt noen da frøken anonym? Jeg måtte lage bruker nå for å glo litt. Virker som folk der er jevnt over mer oppegående enn på et par andre sexdate-sites jeg har vært på. Mange fine bilder og profiltekster. Skrev ingenting på profilen og har fått 3 mld allerede, så det er tydeligvis damenes marked ja. Som vanlig
AnastasiaR Skrevet 27. mai 2010 #36 Skrevet 27. mai 2010 Noen her, enten som singel eller i par som har hatt eller har profil på Cupido, eller lignende sider? Hvordan funket det, hva søkte du/dere etter, og traff du/dere noe spennende? jeg og elskeren min møtte en mann fra cupido en gang, vi snakket på msn og utvekslet noen bilder først. så møtte han opp på hotellet vi skulle bo på i oslo, før vi skulle videre på ferie.
Tempus Fugit Skrevet 28. mai 2010 #37 Skrevet 28. mai 2010 Opplever du at kvinner tar mye initiativ på byen, butikken eller andre steder? Faktisk mer en det de gjør på nett, om ikke nødvendigivs kjempemye mer :gjeiper:
Gjest KateW Skrevet 28. mai 2010 #38 Skrevet 28. mai 2010 ^Har du møtt noen da frøken anonym? Jeg måtte lage bruker nå for å glo litt. Virker som folk der er jevnt over mer oppegående enn på et par andre sexdate-sites jeg har vært på. Mange fine bilder og profiltekster. Skrev ingenting på profilen og har fått 3 mld allerede, så det er tydeligvis damenes marked ja. Som vanlig Jente til du, eller jente til par?
Gjest MikeWaters Skrevet 28. mai 2010 #39 Skrevet 28. mai 2010 Jeg måtte lage bruker nå for å glo litt. Jasså ja
Gjest Anjelika Skrevet 28. mai 2010 #40 Skrevet 28. mai 2010 Jente til du, eller jente til par? Hvordan det? Foreløpig er jeg ifølge profilen bare ute etter "informasjon og debatt", hehe. Trodde jeg slapp unna mld fra menn da, for det er jeg ikke ute etter i hvert fall. De to tingene du nevner derimot..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå