Gå til innhold

Cupido Club


Gjest MikeWaters

Anbefalte innlegg

Gjest MikeWaters

Noen her, enten som singel eller i par som har hatt eller har profil på Cupido, eller lignende sider?

Hvordan funket det, hva søkte du/dere etter, og traff du/dere noe spennende? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Har profil der inne (ektepar) men vi søker ingenting...det står i profilen. Vi bare leser, titter, og deltar i diskusjoner/forum... Men får mange henvendelser fra menn om vi har lyst til det ene eller andre... Et greit sted å være for å diskutere med åpne mennesker, og lett å få svar fra menn... det er værre med kvinner da de er i mindretall.... Viktig å lese profilene til folk dersom du ønsker kontakt...så finner du kanskje noen som passer for deg.

Chat er stengt dersom man ikke er betalende medlem (vip) og man kan bare sende 5 meldinger der hver dag... det er det eneste negative....

Skal du inn der er det viktig å skrive i profilen din hva du ønsker, og hvem du er... jo ærligere du er, jo lettere er det for folk å fatte interesse for deg.... Som kvinne blir du populær....men ikke alle menn stille opp og er like seriøs...en god del fake profiler også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har hatt profil der og valgte å bli VIP-medlem.

Jeg er singel og kvinne.

Jeg var veldig tydelig i profilen min hva jeg var på jakt etter: venn og elsker. Jeg ville også kun ha kontakt med andre single. Allikevel så ble jeg dynget ned av mail. De fleste var totalt uinteressante for meg for det var tydelig at de ikke hadde lest profilen og mine kriterier. Brukte vel nesten et halvt år på å finne en. De fleste avviste jeg, noen mailet jeg med og noen få traff jeg. Kjenner ei som faktisk traff sin samboer der. Var ikke det som var utgangspunktet for å legge inn en annonse, men der var det visst mer enn full klaff.

Jeg leser i forumet, men deltar ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Litt tilleggsinfo :)

Vi (Samboer og jeg) har hatt profil der i 1,5 år, og det har funka sånn passe. I begynnelsen ble vi nedspamet av mail fra menn, men nå søker vi kun kvinner/par og da blir det litt roligere :)

Merker at det er mye fake profiler, og at mange er mest interresert i å utveksle ståpikkbilder eller prate dirty på msn, gjesp!

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Vi(samboer og meg) hadde profil der et par år faktisk. Vi la ned siden pga private ting og fordi det var vanskelig å finne seriøse folk der.

Spes i begynnelsen ble vi, som noen andre her og, neddynget av tildels ekle mld fra menn.

Kvinner er i fåtall der, og det er jo synd.

Menn har ihvertfall vi oppfattet som tildels ekle(noen begynte førstemeldinga med veeeldig kuk og fitte snakk), useriøse og desperate!

Iløpet av ca 2 år fikk vi kontakt med en del, de fleste ble forkasta med en gang, et par-tre sykker har vi truffet, for så å ha "dumpet" dem. Kun en har vi virkelig likt, og truffet flere ganger.

Vær ærlig i profilen, skriv hva du er ute etter og litt gen. om deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Iløpet av ca 2 år fikk vi kontakt med en del, de fleste ble forkasta med en gang, et par-tre sykker har vi truffet, for så å ha "dumpet" dem. Kun en har vi virkelig likt, og truffet flere ganger.

Pardating er ikke lett nei, vi måtte også pløye oss igjennom en haug med kandidater før vi traff noen vi ville treffe igjen.

Nå er vi i datingfasen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vitaminbjørn

Syns mannfolka på den siden er litt for...direkte.

Sier man så mye som "Hei" til noen av de, så skal de vite alle dine fantasier, hvor mange man har hatt seg med, hvorfor, hvordan, hvor lenge og når det skjedde.

De mener visst at bare fordi man er på cc, så er man villig til å dele ut -all- personlig info og tanker.

Og de færreste tar seg bryderiet med å sjekke hva som står i profilen. Jeg har for eksempel skrevet at jeg ikke er interessert i menn/kvinner i forhold med mindre det er åpne forhold. Altså, jeg er ikke villig til å bidra til utroskap.

Fortsatt får jeg meldinger fra menn som vil ha noen på si som kona ikke må få vite om.

Har vært der i ca 3-4 måneder..så får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann der inne er det ofte vanskelig å komme i kontakt med kvinner. Er selv singel så havner heldigvis ikke i kategorien til Vitaminbjørn, men tror allikevel forholdet mann/kvinne er veldig stort. Er en kjekk kar og har grei fasong på kroppen, og er ikke pågående eller for direkte synes jeg selv.

Jeg prøver å sende en melding som gir et bra førsteinntrykk, og leser alltid profilen til damene først, men tror svarprosenten er veldig lav. Men akkurat respons er ikke så veldig farlig der inne, er ikke noe jeg forventer at skal skje, men kjekt hvis det gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Syns mannfolka på den siden er litt for...direkte.

Sier man så mye som "Hei" til noen av de, så skal de vite alle dine fantasier, hvor mange man har hatt seg med, hvorfor, hvordan, hvor lenge og når det skjedde.

De mener visst at bare fordi man er på cc, så er man villig til å dele ut -all- personlig info og tanker.

Og de færreste tar seg bryderiet med å sjekke hva som står i profilen. Jeg har for eksempel skrevet at jeg ikke er interessert i menn/kvinner i forhold med mindre det er åpne forhold. Altså, jeg er ikke villig til å bidra til utroskap.

Fortsatt får jeg meldinger fra menn som vil ha noen på si som kona ikke må få vite om.

Har vært der i ca 3-4 måneder..så får se.

Noe av det værste der inne når vi søkte etter menn var meldinger av den sparsome sorten. "Hei", "Spennende" eller bare "Mmmmmmmmmmm" og ikke noe mer, du måtte liksom dra ut av folk hva de søker og hva de vil?

Det er sinsykt mange menn der inne som går bak ryggen på kona, det hender de sender oss pm også, selv om vi har satt opp at vi kun søker kvinner/par :)

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Som mann der inne er det ofte vanskelig å komme i kontakt med kvinner. Er selv singel så havner heldigvis ikke i kategorien til Vitaminbjørn, men tror allikevel forholdet mann/kvinne er veldig stort. Er en kjekk kar og har grei fasong på kroppen, og er ikke pågående eller for direkte synes jeg selv.

Jeg prøver å sende en melding som gir et bra førsteinntrykk, og leser alltid profilen til damene først, men tror svarprosenten er veldig lav. Men akkurat respons er ikke så veldig farlig der inne, er ikke noe jeg forventer at skal skje, men kjekt hvis det gjør det.

Bruker du forumet? Tror mange kvinner er mye der for å få et inntrykk av gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du forumet? Tror mange kvinner er mye der for å få et inntrykk av gutta!

Nei, jeg skal innrømme at jeg ikke har vært der inne. Går mest på å se hvem som er pålogget/nyinflyttet og tar det derfra.

Takk for hintet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

T.O. så har jeg opplevd akkurat det samme som Vitaminbjørn på de sidene jeg har vært inne på. (Ikke CC) Nesten bare menn som er ute etter pulings på si, mens jeg i de profilene presiserte at jeg ønsket var det motsatte.

Er det noe jeg er pisselei av, så er det gifte menn som vil pule. Meg altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T.O. så har jeg opplevd akkurat det samme som Vitaminbjørn på de sidene jeg har vært inne på. (Ikke CC) Nesten bare menn som er ute etter pulings på si, mens jeg i de profilene presiserte at jeg ønsket var det motsatte.

Er det noe jeg er pisselei av, så er det gifte menn som vil pule. Meg altså. :ler:

Det virker som et gjennomgående problem for en del av mine venninner også, og hjelper vel ikke på stereotypen om at menn "alltid" er utro!

Tipper og at kanskje CC blir et sted hvor folk kan vise seg litt frem både gutter og jenter. Guttene har vel en stor tedens til å vise frem muskler+stort utstyr veldig lett der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann der inne er det ofte vanskelig å komme i kontakt med kvinner. Er selv singel så havner heldigvis ikke i kategorien til Vitaminbjørn, men tror allikevel forholdet mann/kvinne er veldig stort.

Registrerte meg for moro skyld for å sjekke kontaktannonsene. Resultat:

Kvinne søker mann 25 annonser.

Mann søker kvinne 1086 annonser.

Sier litt som mann/kvinne forholdet på den siden.

Internett er kvinnens marked.. Vil tro det er større sjanse å få seg fitte på et bibliotek enn Cupido.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte meg for moro skyld for å sjekke kontaktannonsene. Resultat:

Kvinne søker mann 25 annonser.

Mann søker kvinne 1086 annonser.

Sier litt som mann/kvinne forholdet på den siden.

Internett er kvinnens marked.. Vil tro det er større sjanse å få seg fitte på et bibliotek enn Cupido.

EDIT: Så feil. Det er kvinne søker KVINNE som er 25.

Kvinne søker mann er 18 annonser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn som lurer på hvorfor de aldri får svar?

Kan være greit å vite at det ikke nødvendigvis er hos dem problemet ligger, men at problemet er at det er bortimot 50 menn pr kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Diverse folk ser det ut til, hvordan det?

Jeg undres også veldig over denne trangen til å ta seg bryet med å poste et innlegg på en side eller en tråd man ikke bryr seg katten om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

EDIT: Så feil. Det er kvinne søker KVINNE som er 25.

Kvinne søker mann er 18 annonser...

Se der ja, en passe grei utfordring kalles det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...