Gå til innhold

Legge på seg 10kg på 3mnd?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

10 kg på tre måneder høres ganske mye ut på kort tid.Hvis du ikke har endret kostholds- eller treningsvaner bør du oppsøke lege og sjekke ut om alt er som det skal.

For min egen del har jeg fått diagnosen PCOS (polycystisk ovariesyndrom). Gikk plutselig mye opp i vekt over kort tid, og det skyldtes at jeg hadde fått cyster på eggstokkene som skapte ubalanse i hormonene, og bl.a. insulinresistens - noe som gjør at man legger lettere på seg. Ca 7-10% av alle kvinner har cyster på eggstokkene, men det er ikke alltid at det får noe å si for hormonene, men det kan være verdt å sjekke ut... Mange har andre symptomer i tillegg som f.eks uregelmessig menstruasjon, tretthet, problemer m hårvekst osv. (be om ultralyd av eggstokkene og div hormonprøver hvis du føler at tingene ikke er som de skal)

Mie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det hjelper å spise vafler og drikke kakao til kvelds. Husker ikke hvor jeg har det fra, men det er jo i hvertfall ikke slankemat icon_wink.gif

Smil icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hvis målet ditt er å legge på deg 10 kg på 3 måneder, vet jeg ikke om det er så sunt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...