Gå til innhold

Sexy i bunad? Ja eller Nei?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

1.) Føler du deg sexy i bunad?

2.) Er det ok om kjæresten din sier at du er sexy i bunad?

3.) Er kjæresten din rar/sær/avviker om h*n mener du er sexy i bunda?

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet

1. NEI

2. Jeg kommer aldri til å iføre meg en.

3. Nei, er du sexy så er du sexy i det meste inkl........eh......kremt......bunad!

Skrevet

Jeg elsker gutter i bunad! Grrr...

Skrevet

Jeg syns både gutter og jenter er dødshotte i bunad. Og nei, jeg syns dermed heller ikke at det er spesielt rart.

Skrevet

1. Ikke akkurat sexy, men jeg synes det er veldig fint!

2. Ja, det er greit om han sier det. Men da er det vel bare for å smiske seg til noe, hehe;-)

3. Nei, fordi kjæresten min er best i verden! :-) Hehe.

Skrevet

Jeg synes bunad er dritsexy på begge kjønn :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg tror jeg aldri slutter å forundres over opptattheten av sex i alle varianter :) . Men akkurat bunad har jeg aldri tenkt på som et sexy plagg. For meg er bunad en nøytral, tidløs høytidsdrakt. Personen som bærer bunaden, kan selvfølgelig oppfattes som sexy, men det har fint lite med klær å gjøre, etter min oppfatning.

Gjest MikeWaters
Skrevet

På Cupido er det faktisk en bildeserie viet til bunad og seksuelle situasjoner :) alt fra private arkiv.

Gjest Eurodice
Skrevet

På Cupido er det faktisk en bildeserie viet til bunad og seksuelle situasjoner :) alt fra private arkiv.

Må være klønete å ha på seg bunad når man bedriver sex. Kanskje jeg skulle gå inn på Cupidosidene og styrke min libido for sommeren :ler: . Jeg har "ørten" årganger av dette bladet, på tide med en leseoppfriskning kanskje?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Må være klønete å ha på seg bunad når man bedriver sex. Kanskje jeg skulle gå inn på Cupidosidene og styrke min libido for sommeren :ler: . Jeg har "ørten" årganger av dette bladet, på tide med en leseoppfriskning kanskje?

Kjør på, jeg var akkurat inne på bunadserien og det var ikke så voldsomt heftig :)

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet

Ja, litt.

Selvfølgelig.

3.) Er kjæresten din rar/sær/avviker om h*n mener du er sexy i bunad?

Hvorfor skulle han være det? :klø:

Skrevet

Føler meg fin i bunad, kanskje ikke direkte sexy. Men har fått høre at jeg er det.

Setter alltid pris på at kjæresten min sier jeg er sexy, uansett antrekk. Selvsagt er han ikke en raring fordi :klaske:

Han derimot er smokin' hot i bunad :sikle:

Skrevet

BUNAD ER SEXY! Både på menn og kvinner! Om kjæresten min hadde hatt bunad, hadde jeg vært en lykkelig pike!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Husmorstakk? :ler: nei takk.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Nei, men jeg har det veldig behagelig i bunaden min. Liker den godt.

Så klart. Synes som regel det er hyggelig at kjæresten min synes jeg er sexy...

Kjæresten min synes jeg kler det meste, så jeg ville ikke syntes det var rart om han syntes jeg kledde bunad også.

Men bunad ER sexy, på menn. Jeg skulle ønske min kjæreste hadde bunad. Håper vi kan få ordnet det en gang, så vi kan være bunadsfine sammen. Men først må vi komme oss ut av den usikre studenttilværelsen...

Gjest Airi Chikako
Skrevet

:S Jeg får litt hetta av å tenke på å ha sex i bunaden min - den er dyr, og det er sikkert dyrt å få den rensa også :s Tør jo så vidt å sette med ned med den, den krøller seg så lett. Så sex i bunad er rimelig uaktuelt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

På menn kan bunad være sexy. På kvinner er det langt fra sexy, får mer bondetuppeasossiasjoner.

Skrevet

Jeg ser ikke helt attraksjonen i all denne bonderomantikken og disse "budeiekledningene" akkurat, og finner det ikke spesielt sexy, nei. Men mener vel ikke at folk som i tilfelle synes det er sære eller rare likevel, folk får da mene det de vil.

Skrevet

Haha, sånn litt utenfor temaet.. Men jeg har faktisk hatt sex i bunad :skratte:

Gjest MikeWaters
Skrevet

Haha, sånn litt utenfor temaet.. Men jeg har faktisk hatt sex i bunad :skratte:

Syntes nå det var spot on på tema jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...