Gå til innhold

Diett.no


Poppsilopp

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp registrert meg på diett.no. Det virker som en bra side for meg. Har noen vært borti det, og har erfaringer på godt og vondt?

Det er i hvertfall et forferdelig forum der inne, så jeg tenkte hvis det er andre her på KG som bruker diet.no så går det jo ann å snakkes her inne for å motivere, slik at man er sammen om det :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Jeg har brukt diett.no siden august i fjor, og jeg synes det er en veldig grei side for å holde oversikten. :)

Det jeg misliker med siden er at alt må oppgis i gram, det hadde av og til vært greit å ha valget om å oppgi prosjoner.

Når jeg legger inn en matvare selv, oppgir jeg alltid en porsjon som 100 g.

Og angående forumet, jeg var faktisk ikke klar over at det var aktivt... jeg måtte faktisk sjekke nå, for sist jeg klikket på forumet, var det bare en blank side der. :)

Hilsen Lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt diett.no siden august i fjor, og jeg synes det er en veldig grei side for å holde oversikten. :)

Det jeg misliker med siden er at alt må oppgis i gram, det hadde av og til vært greit å ha valget om å oppgi prosjoner.

Når jeg legger inn en matvare selv, oppgir jeg alltid en porsjon som 100 g.

Og angående forumet, jeg var faktisk ikke klar over at det var aktivt... jeg måtte faktisk sjekke nå, for sist jeg klikket på forumet, var det bare en blank side der. :)

Hilsen Lillemor

Takk for svar! :) Ja, jeg merket også dette med gram og kg. Jeg sliter med å legge inn aktiviteter som ikke ligger der fra før av, har du opplevd dette?

Aktivt og aktiv :) Hehe. Det er ikke mye å skryte av for å si det sånn.

Har diett.no hjulpet deg å gå ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Takk for svar! :) Ja, jeg merket også dette med gram og kg. Jeg sliter med å legge inn aktiviteter som ikke ligger der fra før av, har du opplevd dette?

Aktivt og aktiv :) Hehe. Det er ikke mye å skryte av for å si det sånn.

Har diett.no hjulpet deg å gå ned?

Ja, det er ikke alle aktiviteter som står der, så jeg tar tilsvarende aktivitet i stedet.

Diett.no har ikke hjulpet meg å gå ned i vekt som sådan, det er jo "bare" en loggside.

Men siden har vært veldig fin til bevisstgjøring med tanke på hvor viktig de små hverdagslige tingene er i forhold til aktivitet, Det er morsomt å se at 15 minutter husarbeid kan være den avgjørende faktoren om jeg ligger i kalorioverskudd, eller ikke.

Det er veldig viktig for meg å se fordelingen av karbohydrater, fett og proteiner.

Jeg har gått ned 6 kilo siden jeg begynte med loggføring, og bevisstgjøringen i forhold til hvor aktiv/passiv jeg er i hverdagen, er vel den viktigste årsaken til det.

Hilsen Lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg må legge til at jeg ikke begynte med diett.no på grunn av slanking.

Jeg begynte med loggføring fordi jeg var tvunget til å endre kosthold, og jeg behøvde hjelp til å holde oversikten for å sikre riktig ernæring.

Hilsen Lillemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner :) Så flink du har vært som har klart å gå ned 6 kilo! Jeg har også opprettet profil på Grete Roedes vektklubben.no. Og jeg må si jeg er mer fornøyd med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...