Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Jepp, til gutter (og jenter som vil svare på vegne av typene sine eller hva de tror gutter liker): Hvilken bikini syns du er finest på jenter generellt? Hvilken bikini vil du helst at dama di skal gå med på stranden i sommer? Fasong, farge, stil osv. Legg gjerne med bilde! Og skriv om du er gutt/jente og gjerne ca alder. Selv er jeg jente og tror guttene liker best små og avslørende bikinier på flotte kropper (litt mer dekkende på mindre flotte kanskje *ikke halshugg meg*). Men ikke for avslørende og "horete" bikinier. Selv elsker jeg små bikiner med knalske farger, gjerne gull/sølv, knall rosa, multifargete osv. Min ex likte ikke fargevalgene mine, syns de ble for oppmerksomhetskrevende. Så jeg tror gutter liker roligere farger som ikke lyser på mils avstand.
Miss Puddel Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Det er det vel like mange svar på som det finnes bikinier og jenter det? Poenget er at den skal passe til den som har den på, og at den som har den på skal føle seg vel i den, for er man utilpass med det man har på seg mister man så mye utstråling...
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #6 Skrevet 28. mai 2010 Liten stringbikini som viser det meste er best av bikinier. Men naken er aller best da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. mai 2010 #7 Skrevet 28. mai 2010 Det kommer da helt an på kroppen hva som passer best av bikinier. Til meg, som har store pupper, er det spennende med 3kant topper. Puppene mine er faste og fine, og trekantene dekker brystvortene akkurat nok og litt til. Også blir det et sånt åpenrom mellom stroppen og kroppen ovenfor. Så de ser ekstra fyldige ut pga det. Det er vanskelig å finne bikinitopp i str 75E, det er mye enklere med en sånn 3kant. Men jeg har opplevd at enkelte damer blir sure fordi mannen legger til å kikke på meg. Men det er ikke min feil da.
Gjest Prøvekandidat Skrevet 28. mai 2010 #8 Skrevet 28. mai 2010 Spør Steinar! Det skulle jeg svare også.. ellers er jeg enig med Miss Puddel.
Focklop Skrevet 28. mai 2010 #9 Skrevet 28. mai 2010 Jeg liker trekant-overdeler best, gjerne hvite med noe gullmønster/detaljer på for eks. Og truser med knyting på sidene, og som er ganske små. Er fornøyd med kroppen min, så føler meg veldig vel i bikini Det tror jeg er veldig viktig. Har man dårlig selvfølelse ser man heller ikke bra ut. Gleder meg til bikinisesongen!
Gjest Dainty Skrevet 28. mai 2010 #10 Skrevet 28. mai 2010 Jeg liker trekant-overdeler best, gjerne hvite med noe gullmønster/detaljer på for eks. Og truser med knyting på sidene, og som er ganske små. Hehe, har du også kjøpt den hvite heklebikinien med gulldetaljer fra H&M?
Frk Snasen Skrevet 28. mai 2010 #11 Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg tror visst mannfolka kan like de som ikke viser alt og. Ikke fordi de er mer dekkende, men fordi de syns det er sexy med litt retro, og de som kler dem, de kler dem (selvsagt). Liker selv halterneck, men det har med brystene mine å gjøre, men liker også en trekantbikini i god kvalitet. Noen badedrakter er og fint. Er glad i leopard, hvitt (gjerne blonder eller heklet), men styrer unna knæsjgrønn-gult-orange i ett, fordi jeg sjeldent syns det er fint. Endret 28. mai 2010 av Frk Snasen
Gjest brutal_mann Skrevet 28. mai 2010 #12 Skrevet 28. mai 2010 Den fineste bikinen er den JEG får ta av henne Samme med badedrakter
Frk Snasen Skrevet 28. mai 2010 #13 Skrevet 28. mai 2010 Denne og denne liker jeg. For guds skyld. For guds skyld del to. Enda en... hææ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå