Ridder Reddik Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 Det er en ting jeg lurær på... Hvem var det egentlig som først kom på den usedvanlig gode idéen å bytte ut s med z i f.eks. kos? Er det virkelig så mye lettere å skrive koz enn kos, likzom?
Ridder Reddik Skrevet 20. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2003 Godt det ikke bare er meg...begynner nezten å føle meg litt gammal... Koz klemz & nuzz fra Reddiken
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #4 Skrevet 20. september 2003 Jeg vil zlå følgende fazt en gang for alle: Koz og pærebruz har ikke noe med hverandre å gjøre. Eventuelle likheter er helt tilfeldige og rene zammentreff. Vi pærebruzdrikkende lyztige engler (og andre rampetroll, som f.eks polakker) har gyldig grunn til å skrive z. Zådetzå
Ridder Reddik Skrevet 20. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2003 Zå dere pærebruzdrikkende lyztige engler er egentlig ikke annet enn enn gjeng med fjortizzer, altzå? Har forrezten hørt zå mye om denne pærebruzen, kan jeg få beztille en kazze av deg, Revetizpa? Koz P.Z. Vil bare legge til at jeg ikke er noen fjortiz, azzå, bare zå det er zagt...
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #7 Skrevet 20. september 2003 Vær zå god Ridder Reddik! En kazze pærebruz er overzendt via PM. Vær oppmerkzom på at pærebruzkazzer inneholder fjorten -14- flazker av dette vidunderlige fluidum. Akkurat nok til å bli pazze znydenz.
Ridder Reddik Skrevet 20. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2003 Aahhhh...takk zkal du ha, tizpa! Begynner å føle meg litt på druen allerede (eller zkal jeg zi på pæren?) Det zmakte utzøkt. Og jeg begynner å bli lei av å zkrive alle dizze z'ene. Zzzzzz...
Gjest Madam Felle Skrevet 20. september 2003 #9 Skrevet 20. september 2003 Aahhhh...takk zkal du ha' date=' tizpa! Begynner å føle meg litt på druen allerede (eller zkal jeg zi på pæren?) Det zmakte utzøkt. Og jeg begynner å bli lei av å zkrive alle dizze z'ene. Zzzzzz...[/quote'] natta ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ridder Reddik Skrevet 20. september 2003 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2003 Oooops...duppa av litt... Hikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå