Gå til innhold

Apropos kosing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en ting jeg lurær på...

Hvem var det egentlig som først kom på den usedvanlig gode idéen å bytte ut s med z i f.eks. kos? Er det virkelig så mye lettere å skrive koz enn kos, likzom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Godt det ikke bare er meg...begynner nezten å føle meg litt gammal...

Koz klemz & nuzz fra Reddiken :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil zlå følgende fazt en gang for alle:

Koz og pærebruz har ikke noe med hverandre å gjøre.

Eventuelle likheter er helt tilfeldige og rene zammentreff.

Vi pærebruzdrikkende lyztige engler (og andre rampetroll, som f.eks polakker) har gyldig grunn til å skrive z.

Zådetzå

Skrevet

Zå dere pærebruzdrikkende lyztige engler er egentlig ikke annet enn enn gjeng med fjortizzer, altzå?

Har forrezten hørt zå mye om denne pærebruzen, kan jeg få beztille en kazze av deg, Revetizpa?

Koz

P.Z. Vil bare legge til at jeg ikke er noen fjortiz, azzå, bare zå det er zagt...

Gjest Anonymous
Skrevet

Vær zå god Ridder Reddik!

En kazze pærebruz er overzendt via PM.

Vær oppmerkzom på at pærebruzkazzer inneholder fjorten -14- flazker av dette vidunderlige fluidum.

Akkurat nok til å bli pazze znydenz.

Skrevet

Aahhhh...takk zkal du ha, tizpa! Begynner å føle meg litt på druen allerede (eller zkal jeg zi på pæren?) Det zmakte utzøkt. Og jeg begynner å bli lei av å zkrive alle dizze z'ene. Zzzzzz...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Aahhhh...takk zkal du ha' date=' tizpa! Begynner å føle meg litt på druen allerede (eller zkal jeg zi på pæren?) Det zmakte utzøkt. Og jeg begynner å bli lei av å zkrive alle dizze z'ene. Zzzzzz...[/quote']

:hoho: natta ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...