Gå til innhold

de teite og stygge strekkmerkene! :(

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Et lite syteinnlegg! bare å joine om noen vil!

Skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å få disse strekkmerkene! Jeg er 21 år, ferdig med puberteten, ikke gravid, stabil vekt og alt det der.. Alikevel dukker det stadig opp nye strekkmerker..?

Mamma har født 3 barn og har ingen! Søsteren min har noen få, omtrendt null! Jeg har noen store, stygge på lårene, disse er gamle, og ja de har bleknet, men synes fortsatt veldig! På puppene har jeg fra vokseperioden, disse bryr jeg meg ikke så mye om.. synes nesten ikke.. mange på rumpa, også disse er lite synlige!

men de nyeste som har kommet nå er på siden av magen, "sideflesket" om du vil, på begge sider også! noen ganske store og stygge.. :( åh! det er så kjedelig og jeg skjønner ikke hvorfor de kommer sånn av ingenting.. er ikke noe jeg kan gjøre heller liksom..

ja, jeg vet nesten alle har noen av dem, men synes det begynner å bli litt vel mange nå, og hvis det ikke stopper snart vil jeg være helt dekket innen jeg er 30! og hvordan kommer jeg til å se ut dagen jeg får barn?

jeg vet også at dette er en veldig teit ting å klage over, og at det er så mange større problemer man kan ha, men det har begynt å tære en del på selvtillitten min, og jeg føler for å klage litt... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har endel strekkmerker selv. mye pga jeg rett og slett har vært feit :P men har gått ned endel og de fleste har vell så og si bleknet de også . Jeg vet ikke om dette er et råd som vil hjelpe. men prøv å kjøp en bra aloe vera krem og smør/masser den inn der hvor du får mye strekkmerker.. det skal visst gjøre huden mer elastisk :) lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...