Gå til innhold

I orgasmens øyeblikk for guttene

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke følge dere helt. Antar de som skriver inn angående disse emner er personer som aldri har vært i et seriøst forhold. Vi som har vært synes disse temaene er personlige og individuelle. Hørt om samspill og komunikasjon mellom de to det gjelder? Man bretter ikke slike ting ut over et forum.

Er det helst ensomme som ønsker snuske og opphisse seg i andres forhold? Sykt!!!!!

du sitter jo å leser det selv.. "sykt!!!!!"

ha ha

Videoannonse
Annonse
Gjest jeansgutt21
Skrevet

mmmmm høres utrolig digg ut ..Og typen min sier også at det føles som han får to orgasmer når jeg suger han samtidig som jeg stimulerer prostata

Det skal være sikkert å vist, det er superdigg når jeg får sånne orgasmer, bare digger de:)

Gjest Torgeir
Skrevet

Beskrivelse av min (mannlige) orgasme.

Å beskrive orgasmen er vanskeligere en jeg trodde. Like før orgasmen føles det mentalt sett som når man akkurat skal til å sovne. Det føles som at kroppen plutselig bare er i fritt fall, og det kiler, og går ilinger gjennom hele kroppen. Samtidig får jeg muskulære rykninger, det virker som at disse rykningene skal forhindre kroppen i å helt klappe sammen. Det kjennes ut som de samme rykningene man kan få når man er i ferd med å sovne, man føler at man er i fritt fall og bråvåkner. Alle har vel opplevd det. Ganske deilig. Når jeg nesten har sprutet ferdig bøyes hodet forover og jeg får samme følelsen som når jeg får frysninger. Disse "frysningene" sitter mest i rygg nakke og skuldrer. Også veldig deilig. Musklene som presser ut sæden fortsetter å jobbe med faste intervaller, ca 2 sekunder mellom hver "krampe" i ca 1 minutt etter at jeg er ferdig å sprute. I det sæden skal ut føles det som at jeg har noe, hva skal jeg si, godartet inni meg som bare må ut. For de som ikke visste det strekker svamplegemet i penis seg helt fra analåpningen, ca en tredjedel av penis er inni kroppen. Som sagt, når sæden skal ut starter en kjapp muskelsammentrekning i anus og forplanter seg helt ut til undersiden av penishodet. En sånn muskelsammentrekning varer ca under et halvt sekund, men disse sammentrekningene varer som sagt i ca et minutt etter jeg er færdig med å sprute. Frysningene i hode nakke og rygg som jeg beskrev kan også vedvare like lenge som muskelsammentrekningene varer. Mulig dette blir en rar sammenligning, men hvis man er ærlig så har man jo en god følelse i kroppen etter man har vært på do og bommelommet. Den samme følelsen får jeg etter at jeg har sprutet. Det er liksom noe inni meg som må ut, og det er bare sinnsykt deilig å få det ut. Noe som kan forsterke orgasmen min er hvis kona slikker brystvortene mine eller har en finger i anus på meg samtidig som jeg kommer. Da blir frysningene, og muskelsammentrekningene litt sterkere og deiligere.

Det var ikke så lett å beskrive orgasmen, men dette er hvertfall slik jeg kunne beskrive min orgasme best. Samtidig som jeg skrev dette ble jeg litt nysgjerrig på om det er noen kvinner der ute som kan beskrive sin orgasme på et åpent og ærlig vis slik som jeg. Venter spent:)

Torgeir

Gjest Torgeir
Skrevet

Beskrivelse av min (mannlige) orgasme.

Å beskrive orgasmen er vanskeligere en jeg trodde. Like før orgasmen føles det mentalt sett som når man akkurat skal til å sovne. Det føles som at kroppen plutselig bare er i fritt fall, og det kiler, og går ilinger gjennom hele kroppen. Samtidig får jeg muskulære rykninger, det virker som at disse rykningene skal forhindre kroppen i å helt klappe sammen. Det kjennes ut som de samme rykningene man kan få når man er i ferd med å sovne, man føler at man er i fritt fall og bråvåkner. Alle har vel opplevd det. Ganske deilig. Når jeg nesten har sprutet ferdig bøyes hodet forover og jeg får samme følelsen som når jeg får frysninger. Disse "frysningene" sitter mest i rygg nakke og skuldrer. Også veldig deilig. Musklene som presser ut sæden fortsetter å jobbe med faste intervaller, ca 2 sekunder mellom hver "krampe" i ca 1 minutt etter at jeg er ferdig å sprute. I det sæden skal ut føles det som at jeg har noe, hva skal jeg si, godartet inni meg som bare må ut. For de som ikke visste det strekker svamplegemet i penis seg helt fra analåpningen, ca en tredjedel av penis er inni kroppen. Som sagt, når sæden skal ut starter en kjapp muskelsammentrekning i anus og forplanter seg helt ut til undersiden av penishodet. En sånn muskelsammentrekning varer ca under et halvt sekund, men disse sammentrekningene varer som sagt i ca et minutt etter jeg er færdig med å sprute. Frysningene i hode nakke og rygg som jeg beskrev kan også vedvare like lenge som muskelsammentrekningene varer. Mulig dette blir en rar sammenligning, men hvis man er ærlig så har man jo en god følelse i kroppen etter man har vært på do og bommelommet. Den samme følelsen får jeg etter at jeg har sprutet. Det er liksom noe inni meg som må ut, og det er bare sinnsykt deilig å få det ut. Noe som kan forsterke orgasmen min er hvis kona slikker brystvortene mine eller har en finger i anus på meg samtidig som jeg kommer. Da blir frysningene, og muskelsammentrekningene litt sterkere og deiligere.

Det var ikke så lett å beskrive orgasmen, men dette er hvertfall slik jeg kunne beskrive min orgasme best. Samtidig som jeg skrev dette ble jeg litt nysgjerrig på om det er noen kvinner der ute som kan beskrive sin orgasme på et åpent og ærlig vis slik som jeg. Venter spent:)

Torgeir

Glemte å si at normalt sett er jeg ikke spesiellt høylytt når jeg kommer, sier bare som regel "det går, det går, åhhhhh" En gang oppmuntret vi hverandre til å lage litt lyd når det gikk, når orgasmen så kom ble det helt naturlig for meg, og henne å skrike og stønne litt høylytt. Det var ganske opphissende faktisk.

Torgeir

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Årh, deilig å lese hvordan det er for dere gutter!

Hilsen jente ;)

Gjest jeangutt21
Skrevet

Årh, deilig å lese hvordan det er for dere gutter!

Hilsen jente ;)

Det virker som det er mange gutter som undertrykker sin egen nytelse og "ofrer" alt for jenta! Men opplever selv at det både gir mye sterkere orgasmer for meg selv og for kjæresten, når jeg slipper alle hemninger, og lar nytelse og orgasmenes kraft slippes fritt og hemningsløst ut.

Hadde en av mine diggeste sexopplevelser i helga, fikk seriorgasmer som ga meg nær-døden opplevelse, følte at jeg gikk ut av min egen kropp og så meg selv ovenfra, ligge spent i bue og stønna som en gal. En sinnsyk opplevelse:)

Gjest jonni
Skrevet

Aldri forklart mine orgasmer før.

Det er vanskelig, hva skal jeg si? Vel jeg må jo stimuleres, og etter en viss tid og intensitet av stimulering, når jeg bikkepunktet. Da føles det som jeg lader opp til en stor utskytning i et-to-tre sekunds tid før jeg ekspolderer i glede. hehe.

Må legge til at "ladingen" er også en del av orgasmen men eksplosjonen er toppen av isberget.

Mine orgasmer kan være veldig varierende. Noen er helt utrolig intense og jeg føler for å klappe sammen. Det er også i disse orgasmene spruten får et heftig trykk.

Andre er sinnsykt skuffende da jeg ikke får den stimuleringen jeg trenger under "ladingen" for å skyte eksplosjonen. Husk å stimulere også under sprutingen.

Men alt i alt er orgasmene mine meget bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...