Gjest prikk1 Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Jeg blir gal! Er støl i magen av all denne hostingen.. Vært syk med feber og halsbetennelse siden fredagsmorgen, og nå hoster jeg så mye at jeg blir helt utslitt og får ikke sove. Har blitt smittet av et eller annet virus. Det er ikke ordentlige nys, bare konstant hosting hele tiden, mange ganger per minutt. Føles ut som om det er noe i brystet som ligger å klør eller irriterer eller noe.. Noe som har noen som helst tips som kan hjelpe meg å få slutt på hostingen hvertfall fram til jeg sovner? Hva som helst tas godt imot
rosaprosa Skrevet 25. mai 2010 #2 Skrevet 25. mai 2010 Hostesaft? må til legen å få resept først da...
Gjest prikk1 Skrevet 25. mai 2010 #3 Skrevet 25. mai 2010 Fikk hostesaft i dag.. Men det ser ikke ut til å hjelpe noe særlig.. Blir artig med enda en natt hvor jeg bare hoster
Gjest Eurodice Skrevet 25. mai 2010 #4 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Fikk hostesaft i dag.. Men det ser ikke ut til å hjelpe noe særlig.. Blir artig med enda en natt hvor jeg bare hoster Hva slags hostesaft fikk du? De reseptfrie er det ingen særlig effekt i. Cosylan er hostedempende, den er på resept. Metadon er særdeles effektivt mot hoste, men det skal det mye til at du får. Endret 26. mai 2010 av Belladonna
Gjest prikk1 Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Metadon???? Er ikke det dop? Hehe. Jeg kjøpte på apoteket, mot tørrhoste. Hjalp ikke noe særlig, men heldigvis blitt frisk nå, puh! Var ikke hos legen og sjekket ordentlig, men tror jeg må ha hatt noen form for bronkitt. Nekter å tro at en vanlig influensa gav den hosten som jeg fikk, og som varte så lenge!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå