Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #21 Skrevet 24. mai 2010 horette uansett om det er en gutt eller mann
Gjest muppi Skrevet 24. mai 2010 #22 Skrevet 24. mai 2010 Så hun har sex fordi hun har lyst å ha sex... Andre kvinner som får mannen til å investere masse tid, gjerne penger i form av stevnemøter, drinker og gudene vet hva... og det er HUN dere kaller hore? Som bare har sex fordi hun liker å ha sex? Skjerp dere folkens. Horene er de som tar betalt for sex, og det er det de vanlige jentene som gjør. Ikke i valutta, men i investering fra hans side. Jeg synes det er helt fair at hun har sex kun fordi hun liker å ha sex. Kvinner trenger heller ikke nødvendigvis ha en emosjonell forbindelse til sin partner for å ha sex - men det betyr ikke at de som liker sex er ute av stand til å få det!
Daiquiry Skrevet 25. mai 2010 #23 Skrevet 25. mai 2010 Kos deg du TS . Folk får gjøre som de vil, så lenge det ikke sårer andre på noen måte.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2010 #24 Skrevet 25. mai 2010 Jeg blir kvalm av alle fordommene. Nordmenn, dobbeltmoralske nisser. Først babler de om at de vil væe fri og så er er det å dømme damer som ligger med mer enn to, og dømminga blir bare større og større etter hvor høyere man kommer. Damer skal være fri. De skal ligge med hvem de vi, de skal kle seg slik de vil og de skal få være så sexy som de vil uten å bli dømt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #25 Skrevet 25. mai 2010 Jeg blir kvalm av alle fordommene. Nordmenn, dobbeltmoralske nisser. Først babler de om at de vil væe fri og så er er det å dømme damer som ligger med mer enn to, og dømminga blir bare større og større etter hvor høyere man kommer. Damer skal være fri. De skal ligge med hvem de vi, de skal kle seg slik de vil og de skal få være så sexy som de vil uten å bli dømt. ironisk nok dømmer du alle normenn
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #26 Skrevet 25. mai 2010 Innlegget er ikke for å provosere. Jeg vil bare si at kvinner har like mye lyst på sex som menn har , og de har full rett til å ha mange sexpartnere uten å bli stemplet som billige eller horer. 90 personer..sålangt... å hva får du ut av det? tror du erfaring og kunnskap stammer fra en runde i høyet med en ukjent? da vet du lite.. God sex kommer i ett forhold når man kjenner hverandre, ikke når man kun er ett tall i en kø... en dag skal du ut i jobb å møter en av dine "xer" på kontoret, senere er 3 av de far til dine barns venner,den nye typen til din venninne, svigerfar til ditt barn... disse tilfeldige mennen forsvinner ikke fordi om de går ut av sengen din og jo flere det er,vel.....du bygger ditt liv som du vil leve det, og det du driver med nå står det ingen respekt av, ikke mangel på respekt i forhold til andre, men i forhold til deg selv.
Miss Undercover Skrevet 25. mai 2010 #27 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg synes forresten det er hysterisk morsomt med folk som er så ivrige på å stemple og dømme andre mennesker. Hvor oppblåst selvbilde har man ikke da? Om man tror at man har selve fasiten på hvordan livet skal leves og det er bare for andre å kopiere? Selv har jeg hatt sex med samme mann i mange, mange år, men har ikke det minste lille behov for å dømme andre for deres sexliv. Det kunne ikke falle meg inn at jeg på noen som helst måte har noen som helst rett til å mene noe som helst om andres valg i livet. Folk som er ivrig på å nedvurdere andre avslører egen mangel på selvtillit eller andre problemer som gjør at en ikke er fornøyd i eget liv. De avslører seg som så smålige og stakkarslige. Jeg skjønner ikke at de ikke ser dette selv? Endret 25. mai 2010 av Miss Undercover
Gjest Care Skrevet 25. mai 2010 #28 Skrevet 25. mai 2010 Nå aner jeg ikke hvor lenge du har brukt på å oppnå å ha sex med 90 stk, men hvis vi sier at du er 30 år, og debuterte i en alder av 15 får vi: 15 år x 365 dager i året = 5475 dager / 90 ons = ca. 60 dager mellom hver. Dette tilsier 2 måneder mellom hver ons, 6 stk i året. Dette høres rimelig ut, spør du meg. Hvis du ikke vil være i et forhold, ikke trives med det, eller ikke får det til, så vil fremdeles sexlysten være der. Så hvofor skal ikke vedkommende få ha sex likevel? Når dere er i forhold så er det ikke uvanlig med sex flere ganger daglig. Er lysten på sex plutselig borte når man ikke er i forhold? Blir man rett og slett ikke kåt? Jeg blir i alle fall det, og jeg gjør noe med det. Selvsagt er det en gruppe som missliker det jeg sier, og er direkte uenig, men er det bare bullshit det jeg sier? Hadde det ikke vært for samfunnet vi lever i, hadde de aller fleste gått med på å hatt 5 sexpartnere tilgjengelig til en vær tid. Du blir ikke syndpult av 90 knull på 15 år.
Gjest sexglad dame Skrevet 25. mai 2010 #29 Skrevet 25. mai 2010 Nå aner jeg ikke hvor lenge du har brukt på å oppnå å ha sex med 90 stk, men hvis vi sier at du er 30 år, og debuterte i en alder av 15 får vi: 15 år x 365 dager i året = 5475 dager / 90 ons = ca. 60 dager mellom hver. Dette tilsier 2 måneder mellom hver ons, 6 stk i året. Dette høres rimelig ut, spør du meg. Hvis du ikke vil være i et forhold, ikke trives med det, eller ikke får det til, så vil fremdeles sexlysten være der. Så hvofor skal ikke vedkommende få ha sex likevel? Når dere er i forhold så er det ikke uvanlig med sex flere ganger daglig. Er lysten på sex plutselig borte når man ikke er i forhold? Blir man rett og slett ikke kåt? Jeg blir i alle fall det, og jeg gjør noe med det. Selvsagt er det en gruppe som missliker det jeg sier, og er direkte uenig, men er det bare bullshit det jeg sier? Hadde det ikke vært for samfunnet vi lever i, hadde de aller fleste gått med på å hatt 5 sexpartnere tilgjengelig til en vær tid. Du blir ikke syndpult av 90 knull på 15 år. Jeg er TS ... Ja du tippet ikke helt feil.Jeg er faktisk 29 år og debuterte da jeg var 16 ... Jeg har ligget med ca 90 menn alt i alt, inkludert de jeg har hatt et forhold med . Så dette tallet er ikke bare ONS . Og for å svare på andre sine spørsmål: Jeg ligger IKKE med hvem som helst. Jeg er faktisk ganske kresen.
Gjest Care Skrevet 25. mai 2010 #30 Skrevet 25. mai 2010 Ang. det med å være kresen. Hvem er egenlig hvem som helst? "Velger" du ut i fra utseende? Velger du ut i fra kroppsbygning? Selvtillit? Sjarm? Jeg, som mann, opplever at veldig mange blir mer attraktiv så snart de får seg en porsjon selvtillit. De som liker seg selv, blir også likt av andre. For at du i det hele tatt skal ha sjangs på dama/mannen, må du i alle fall tro at du har det.
Gjest imli Skrevet 25. mai 2010 #31 Skrevet 25. mai 2010 Syns folk får gjere som dei vil Sjølv har eg berre hatt to partnarar, og den eine var eg gift med. Håper at ein evnt ny mann har hatt få partnarar/berre hatt sex med kvinner han har vore glad i.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2010 #32 Skrevet 25. mai 2010 Jeg er TS ... Ja du tippet ikke helt feil.Jeg er faktisk 29 år og debuterte da jeg var 16 ... Jeg har ligget med ca 90 menn alt i alt, inkludert de jeg har hatt et forhold med . Så dette tallet er ikke bare ONS . Og for å svare på andre sine spørsmål: Jeg ligger IKKE med hvem som helst. Jeg er faktisk ganske kresen. Ja, det blir gjennomsnittlig 7 menn per år. I grunn går det an å være kresen da også; jeg ser det. Nå har ikke jeg like stor appetitt på sex eller forskjellige menn som deg. Men jeg tror at hvis jeg som singel gikk inn for og hadde lyst til å ligge med en flott mann per måned, ville jeg sikkert fått det til. Jeg synes det er flott at du følger lystene dine og gir blaffen i hva andre tenker. Hadde alle jenter levd opp til det eldgamle idealet om å være beskjeden og dydig, ville vi ikke kommet stort videre. Stå på!
Loveangel Skrevet 25. mai 2010 #33 Skrevet 25. mai 2010 jeg for min del synes det er helt uinteressant hvor mange sexpartnere andre har hatt. jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvor mange samboeren min har hatt sex med før meg. hvorfor blir jenter stempla som hore fordi de har hatt mange sexpartnere?? sånt gjør meg sint. la folk leve sitt eget liv, det har da ingenting med dere å gjøre.
tøydokka Skrevet 25. mai 2010 #34 Skrevet 25. mai 2010 Skulle ønske jeg, og flere andre våget å leve mer som deg.. Ta for seg av det gode livet har å by på liksom Går glipp av mye spenning og nytelse om en skal leve etter altfor pripne regler.. Har selv ligget med ca 15. Synes hverken det er mye eller lite. Tror noe av det som gjør at jeg holder igjen er "frykten" for at sexen skal bli dårlig. At han skal skuffe, og at noe ved han er "turn off".. Er egentlig et høflig vesen, og ville følt stort ubehag ved å avvise noen på sengekanten eller avbryte underveis. Uff, husker en gang jeg var med en som skulle gjøre "alt på en gang", og brukte en evighet.. Jeg fikk ingenting ut av det. Han var så klossete, og til slutt ble jeg så lei at jeg sa rett ut "kan du se å bli ferdig?" Det var ikke noen hyggelig opplevelse, og det er alltid en risiko ved å gjøre det med nye- at det blir dårlig..
kristian82 Skrevet 25. mai 2010 #35 Skrevet 25. mai 2010 Innlegget er ikke for å provosere. Jeg vil bare si at kvinner har like mye lyst på sex som menn har , og de har full rett til å ha mange sexpartnere uten å bli stemplet som billige eller horer. Såklart har kvinner like stor rett til å knulle hvem og hvor mange de vil, som det menn har. En annen ting er at det er en del menn og kvinner, som ikke har samme syn som deg når det kommer til sex, og sånn sett vurderer en med ditt antall som uaktuell som partner - da de (som meg selv inkludert) mener partnerantallet også sier noe om personligheten og holdninger. Hva jeg kaller folk som har pult nesten 100 stykk - det være seg menn eller kvinner - har egentlig ikke så mye å si. Personen er uansett uaktuell for meg når det kommer til hvorvidt jeg har noe ønske om å innlede en nær relasjon til personen.
Strix Skrevet 25. mai 2010 #36 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg syns at det å ha ligget med 90 er mange. I mine øyne så er det veldig, veldig mange. Men jeg føler ikke at jeg dømmer andre selv om jeg syns det. Er de ikke det som er fordelen her i landet, at man kan mene hva man vil om ganske mye(ikke enkelte tegninger...) uten at man skal måtte frykte for livet sitt. Noen syns gult er kult andre foretrekker svart... Og for meg spiller det ingen rolle om det er menn eller kvinner som har ørten sexpartnere, så det har ikke noe med frigjøring og likestilling og alt det som blir dratt frem hele tiden for å rettferdiggjøre alt mulig.tiden for å rettferdiggjøre alt mulig. Jeg er også sexglad, men som singel falt det meg ikke naturlig å gå til sengs med folk uten videre. Jeg må like dem, være interessert osv. Men folk må få gjøre som de vil. Er dog glad jeg har funnet en mann som ikke har ligget med et hav av kvinner. Endret 25. mai 2010 av Strix
kristian82 Skrevet 25. mai 2010 #38 Skrevet 25. mai 2010 (endret) Det sier vel ikke så rent lite at man forsøker seg på "gjenomsnittsregning" for å få antallet sitt til å "ikke høres så ille ut". Du debuterte når du var 16, er nå 29 sier du. Hvor mange år i forhold skal man trekke fra de 13 årene med seksuell aktivitet da? Har du vært i forhold totalt i 5 år, så er det 8 år singeltid, og da har du knullet cirkus 80-90 menn. Blir ca 1 ny mann hver 4 uke i singelperioden din. Jaja, kall det hva du vil, men at det er noe annet enn syyyykt mange er ikke til å komme fra. Men for all del, er jo ditt valg, men virker bare patetisk med latterlige (feilbaserte) delestykker som skal prøve å "finpusse" tallet ditt til at det ikke blir såååå mange pr. år. Per er 28 år og pulte 70 stykk på 1 år, men han tar med alle årene fra han debuterte som 13 åring, og deler de 71 på 15, og VIPS, han har jo bare pult 4,73 personer i året. Det er jo ingenting og gir såklart et helt "korrekt" inntrykk av tingenes tilstand. Å jeg har foreløpig ikke sett at noen har sagt at det gjelder ulike "regler" for menn og kvinner på det området. Altså like ille eller like bra, om det er en mann eller jente som har pult 100 stykk. Er det noe spesiell grunn til at det ikke er noen som vil pule deg mer enn 1 gang? Eller er det du som ikke vil pule de mer enn 1 gang De fleste har jo kapasitet nok til å finne seg en gutt/jente, som i alle fall holder ut som "pulekompis" med tryne deres i 2-3 måneder. Må være en selvtillits nedtur av dimensjoner og ikke få til det engang. Endret 25. mai 2010 av kristian82
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #39 Skrevet 25. mai 2010 Det sier vel ikke så rent lite at man forsøker seg på "gjenomsnittsregning" for å få antallet sitt til å "ikke høres så ille ut". Du debuterte når du var 16, er nå 29 sier du. Hvor mange år i forhold skal man trekke fra de 13 årene med seksuell aktivitet da? Har du vært i forhold totalt i 5 år, så er det 8 år singeltid, og da har du knullet cirkus 80-90 menn. Blir ca 1 ny mann hver 4 uke i singelperioden din. Jaja, kall det hva du vil, men at det er noe annet enn syyyykt mange er ikke til å komme fra. Men for all del, er jo ditt valg, men virker bare patetisk med latterlige (feilbaserte) delestykker som skal prøve å "finpusse" tallet ditt til at det ikke blir såååå mange pr. år. Per er 28 år og pulte 70 stykk på 1 år, men han tar med alle årene fra han debuterte som 13 åring, og deler de 71 på 15, og VIPS, han har jo bare pult 4,73 personer i året. Det er jo ingenting og gir såklart et helt "korrekt" inntrykk av tingenes tilstand. Å jeg har foreløpig ikke sett at noen har sagt at det gjelder ulike "regler" for menn og kvinner på det området. Altså like ille eller like bra, om det er en mann eller jente som har pult 100 stykk. Er det noe spesiell grunn til at det ikke er noen som vil pule deg mer enn 1 gang? Eller er det du som ikke vil pule de mer enn 1 gang De fleste har jo kapasitet nok til å finne seg en gutt/jente, som i alle fall holder ut som "pulekompis" med tryne deres i 2-3 måneder. Må være en selvtillits nedtur av dimensjoner. *klapper for en bra innlegg*
Gjest Mette Skrevet 26. mai 2010 #40 Skrevet 26. mai 2010 Jeg synes forresten det er hysterisk morsomt med folk som er så ivrige på å stemple og dømme andre mennesker. Hvor oppblåst selvbilde har man ikke da? Om man tror at man har selve fasiten på hvordan livet skal leves og det er bare for andre å kopiere? Selv har jeg hatt sex med samme mann i mange, mange år, men har ikke det minste lille behov for å dømme andre for deres sexliv. Det kunne ikke falle meg inn at jeg på noen som helst måte har noen som helst rett til å mene noe som helst om andres valg i livet. Folk som er ivrig på å nedvurdere andre avslører egen mangel på selvtillit eller andre problemer som gjør at en ikke er fornøyd i eget liv. De avslører seg som så smålige og stakkarslige. Jeg skjønner ikke at de ikke ser dette selv? Er det å stemple og dømme å si at man syns det er svært mange? Er det å ikke ville ha en person med det synet på sex som partner å stemple og dømme? Er det å stemple og dømme å si at man blir kvalm av å tenke på smitterisikoen ved å ha sex med en ny person 1 gang i måneden? 90 stykk, blir fort smitterisko fra langt over 1000 personer. Tviler så sterkt på at TS aldri har eller mottar ubeskyttet oralsex, og aldri har sex uten kondom. Kondom er heller absolutt ikke 100 % sikker. Hvor mange Hiv og hepatitt tester har du tatt Ts? Du er vel ikke så dum at du tar GU 1 gang i året og innbiller deg at det er kontroll god nok? Sjekkes ikke for noen av de alvorlige sykdommene da. Ikke en gang klamydia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå