Gjest sexglad dame Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Innlegget er ikke for å provosere. Jeg vil bare si at kvinner har like mye lyst på sex som menn har , og de har full rett til å ha mange sexpartnere uten å bli stemplet som billige eller horer.
Kråkesaks Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 (endret) Hvis jeg hadde vært mannen min sin sexpartner nr 91 så hadde jeg ikke følt at det var noe personlig og intimt ved sexen. Da ville jeg bare ha vært et nummer i rekka og jeg ville ikke følt at det betydde noe til eller fra om det var meg eller en annen han hadde sex med. Sex virker for meg litt upersonlig med nesten 100 sexpartnere, men hvis både du og de mange partnerne føler seg fornøyd så er vel saken grei. Endret 24. mai 2010 av Het Potet
Gjest lolita___ Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 javel og poenget ditt er??Kjære deg du blir dessverre stemplet som en HORE av din fremtidige mann hvis du sier at du har ligget med så mange menn.Ingen ting å skryte av
Miss Undercover Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Alle er selvfølgelig frie til å gjøre akkurat som de vil i egne liv. Om man er opptat av å "stemple" andre, så avslører man kun egen kjerringmenalitet (kvinner som menn). Du ender sikkert opp med en mann som selv har hatt mange sekusalpartnere, også er det vel gjerne slik at folk som foretrekker færre partnere finner kjærester som ligner seg selv også. Vips - så er alle fornøyd, og man kan bruke tiden sin på å kose seg i eget liv istedet for å gremme seg og nedvurdere andre.
Gjest womenwomen Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Ja nå er du vell blitt " kjendis " i din hjemby tenker jeg ... Er det morro eller ?
Facepainter Skrevet 24. mai 2010 #7 Skrevet 24. mai 2010 Håper jeg blir nr 100 og den spesielle *krysse fingre*
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #8 Skrevet 24. mai 2010 Sorry, men det er bare kvalmt og ekkelt. Det er kult når menn gjør det, det beviser at de er erfarne og at andre ønsker å få de. Men kvinner som ligger rundt er bare ekkelt. Det er ingen som ønsker å bli sammen med en som alle andre har ligget med.
Gjest lolita___ Skrevet 24. mai 2010 #10 Skrevet 24. mai 2010 Sorry, men det er bare kvalmt og ekkelt. Det er kult når menn gjør det, det beviser at de er erfarne og at andre ønsker å få de. Men kvinner som ligger rundt er bare ekkelt. Det er ingen som ønsker å bli sammen med en som alle andre har ligget med. Det er ikke kult når en mann gjør det heller.Han er like mye billig og tøs i mine øyne.Menn som ligger rundt er mannlige horer.
Piper Skrevet 24. mai 2010 #11 Skrevet 24. mai 2010 (endret) javel og poenget ditt er??Kjære deg du blir dessverre stemplet som en HORE av din fremtidige mann hvis du sier at du har ligget med så mange menn.Ingen ting å skryte av Har du en anelse hva en hore er? Man er ikke hore, uten at man tar betalt for sex, men tydeligvis er det en del tenåringer som ikke klarer å forstå dette. men jeg trodde voksne mennesker hadde lært hva en hore er. Til ts: Det er du som skal leve med det, og da er det du som velger hva du vil gjøre. Jeg er nå mest overrasket over at du faktisk holder rede på hvor mange det er, for hvorfor sitte et tall på det i det hele tatt? Noterer du ned i en bok for hver gang du ahr sex, for å holde rede på hvor mange det er? Skulle forstått det om du sa at det var amnge, men at du faktisk vet at det er ce 90 overrasker meg mest, lol Endret 24. mai 2010 av Piper
Satsuma Skrevet 24. mai 2010 #12 Skrevet 24. mai 2010 Helt enig TS. Når man ser på svarene her ser man hvor kort enkelte er kommet i likestillingsprosessen. Det er fult av folk der ute, både kvinner og menn, som er enige med deg, så det gjelder bare å finne disse, og drite oppi folk som noen av de som har svart på tråden din. Og til deg som sa dette: javel og poenget ditt er??Kjære deg du blir dessverre stemplet som en HORE av din fremtidige mann hvis du sier at du har ligget med så mange menn.Ingen ting å skryte av Stakkars deg som kun kjenner slike menn, det kan ikke være noe gøy. Selv har jeg hatt langt flere sexpartnere enn typen min, og det plager han ikke i det hele tatt.
Stinelin Skrevet 24. mai 2010 #13 Skrevet 24. mai 2010 Synes du bør lage en liten premie til nr.100, men pass på at han får den når dere er ferdige. "Værsågod, du er mann nr. 100 som har knulla meg"
Gjest PartyBoy Skrevet 24. mai 2010 #14 Skrevet 24. mai 2010 Ikke galt det trådstarter. En ny mann hver helg i to år = 104 sex-partnere. En (ekte)mann, to ggr pr.dg i to år = stort tall ihvertfall. Kan nok tenkes at det første alternativet er mer spennende. Det andre alternativet er jo helt greit selv for skinnhellige svovelpredikanter, selv om du gjør det for å behage mannen = hore. Mtp å ha sex for "betaling/belønning". Dette innlegget var mest for de som trenger å se ting i perspektiv. Personlig synes jeg vi ikke har komme så veldig mye lengre når det gjelder kvinne/mannsroller og syn på sex de siste 200 år. Dessverre.
Gjest lolita___ Skrevet 24. mai 2010 #15 Skrevet 24. mai 2010 Helt enig TS. Når man ser på svarene her ser man hvor kort enkelte er kommet i likestillingsprosessen. Det er fult av folk der ute, både kvinner og menn, som er enige med deg, så det gjelder bare å finne disse, og drite oppi folk som noen av de som har svart på tråden din. Og til deg som sa dette: Stakkars deg som kun kjenner slike menn, det kan ikke være noe gøy. Selv har jeg hatt langt flere sexpartnere enn typen min, og det plager han ikke i det hele tatt. Nei han sier det ikke rett ut til deg.Men en kvinne eller forsåvidt mann også blir stemplet hvis du har hatt litt for mange partnere..Har ikke kjent slike menn og har heller ikke behov for det.Har mange guttevenner som ikke synes noe om slike damer.
Gjest også kvinne Skrevet 24. mai 2010 #16 Skrevet 24. mai 2010 Jeg er også kvinne, og jeg har absolutt ikke like stor sexlyst som menn flest. Bare så det er sagt.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2010 #17 Skrevet 24. mai 2010 Helt enig TS. Når man ser på svarene her ser man hvor kort enkelte er kommet i likestillingsprosessen. For kvinner står tilbudene i kø. For menn er det en utfordring å få seg et ligg. De to kan av natur ikke likestilles.
Kråkesaks Skrevet 24. mai 2010 #18 Skrevet 24. mai 2010 Sorry, men det er bare kvalmt og ekkelt. Det er kult når menn gjør det, det beviser at de er erfarne og at andre ønsker å få de. Men kvinner som ligger rundt er bare ekkelt. Det er ingen som ønsker å bli sammen med en som alle andre har ligget med. Det er ikke kult når menn gjør det. Jeg er glad for at mannen min ikke har ligget med halve byen.
Ethereal Skrevet 24. mai 2010 #19 Skrevet 24. mai 2010 Ikke alle vil være i forhold, men sexlysten er der likevel. Om jeg ikke hadde vært i forhold/vært interessert i det, skal jeg garantere at jeg hadde hatt like mange partnere som deg. Kjør på!
Gjest womenwomen Skrevet 24. mai 2010 #20 Skrevet 24. mai 2010 Jeg tror TS må ha følelsesmessige problemer med seg selv eller med menn generelt .Et eller annet mentalt problem er jeg sikker på at du har .Jeg tror ikke det er ren kåthet som driver deg ene og alene alle de 90 ONS du skryter på deg ...isåfall ville du vært mer kresen på hvem du ligger med og det ville vært litt mer følelser som sterk tiltrekning og gjensidig begjær med inn i bildet , klart det skjer med fremmede av og til , men 90 forskjellige menn hver helg ? Høres bare slitsomt ut og jeg kan ikke tro du har vært så kresen eller tent på absolutt ALLE disse mennene .Da begynner jeg å tvile på den påståtte " kåtheten din " ... Tror selv jeg ville reagert med kaos oppi hodet ,fått mange vanskelige følelser og redusert lyst ,om jeg skulle opplevd det samme , så mye tilfeldig sex med fremmede som du har hatt er etter min mening mentalt skadelig for deg selv . TS - er du i stand til å bli glad i en mann i det hele tatt ? Utvikler du aldri følelser for noen av disse mennene ? I såfall er du jo en iskald fisk på grensen til " mentalt syk " .Og folk som ikke har normale følelser - kan vell neppe være i stand til å virkelig nyte sex heller tror jeg .For sex & følelser henger nært sammen . Og de menn som gir deg gode sexuelle opplevelser - alltså en fin natt du husker , er det jo mildt sagt vanskelig å ikke utvikle følelser for .De bare kommer , uansett hos et " normalt menneske " som er i stand til å bli glad i noen faktisk .Og dette kan jo være både vondt og vanskelig å takle etterpå ...Noe sikkert mange har opplevd . Tror TS sitt innlegg er postet mer for å provosere ..Enten det , eller så er hun ikke mentalt frisk og holder på med " selvskading " rett og slett .For en slik adferd har en medaljes bakside også .For hun må faktisk takle en god del følelser etterpå , og de er neppe bare gode å kjenne på .Beklager mistanken ... Har selv hatt vellykkede fine opplevelser med ONS ... men så har det vært en ytterst skjelden og velgjennomtenkt avgjørelse fra min side i godt voksen alder hvertfall .Og ikke noe man gjør " hver helg " liksom .Da tror jeg det fort mister både sjarmen og nytelsen ved det ...Da er det ikke spennende lengre - om man gjør dette for ofte .Nemlig .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå