Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Ifølge mensenkalkisen min så skulle jeg ha fått mensen på fredag (21.5), men ingen tegn til den. Forrige måned kom mensen 2 dager for tidlig (vet ikke om det har noe påvirkning). Og denne måned kan jeg ikke huske å ha fått eggløsning (slim, rare smerter i underlivet o.l). Tirsdag 11.5 begynte jeg å få brunt utflod og slim. Det holdt på i ca 10 dager. Ila de 10 dagene ble den brune utfloden mørkere og mørkere, nesten svart og innimellom lyst. På fredag (21.5) så jeg kun en liten lysrød fersk blodflekk. Nå er den brune utfloden nærmeste borte. Kun litt beigefarget utflod. Ser ut som om det er over. Jeg har tatt 2 graviditetstester ila de 10 dagene, men om kvelden (burde vel ha tatt om morgen). Så, kan jeg være gravid? Var den brune utfloden mensen? Hva skjer med meg? Min mens pleier aldri å være forsinket eller ikke dukke opp. Jeg har tracket mensen min i 2 år og har hatt punktlig mens hver mnd. Jeg vurderer å ringe legen. Noen som har vært borti noe lignende?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Graviditetstestene var negative som dere sikkert har skjønt
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Har det slik jeg også. Skulle egentlig ha mensen på torsdag, tok test på lørdag, men den var negativ. Har fortsatt ikke fått mensen, så går bare å venter... Skal ta en ny test til helgen dersom mensen ikke har kommet da (dersom jeg klarer å vente så lenge)
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 tror nok det var mensen du hadde ja, jeg hadde det samme som deg en gang, - og var ikke gravid.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Trådstarter her. Igår merket jeg eggløsningen. Sånn murringer i mage og el slim. Merket litt slim idag og. Hvis det er eggløsning så skal jeg ha mensen om en uke. Er det noen måte å finne ut om man har menstruert, hos legen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå