Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Hvor "erotisk" er du i hverdagen. Selv tenker jeg en del på ting som kåter meg opp. Det er deilig med fantasier og tanker. Det hender jeg ser tiltrekkende mennesker som tenner noe i meg. Da blir jeg kåt og tenker mitt. Noen ganger onanere jeg på toalettet på jobben...det er deilig og frekt å ha seg litt uten at noen vet det..godt med et lite avbrekk og få "lettet litt på trykket" når man har tenkt seg kåt. Det hender også at jeg koser med meg selv i bilen på vei hjem dersom jeg har langt å kjøre. Det er ikke sånn at jeg MÅ kose med meg selv når jeg er ute, men deilig å ha fantasier, tanker og være kåt. Hverdagen kan fort bli kjedelig om man bare skal stresse til og fra jobb, og være sliten når man kommer hjem. Ellers kan jeg møte blikk, flørte litt uskyldig og få bekreftelser på at jeg er attraktiv. Hvor "erotisk" er dere gutter og jenter, menn og kvinner i deres hverdag ! Hva gjør dere for å "spice" ting litt opp på den erotiske siden av livet? Eller er det mange som holder erotikken og nytelsen pent under dyna når man er hjemme i sitt eget trygge miljø ? Og dere som er par, hva gjør dere for hverandre i hverdagen ? Får dere tid til erotiske eskapader mellom husarbeid, middagslaging og lekselesing med ungene ? Hvordan er din erotiske hverdag ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå