samboer91 Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Om morgenen har jeg alltid flat mage og er "glad" i magen min, Men så fort jeg spiser eller drikker noe. HVA SOM HELST! Alt fra eple til youhurt eller biola. Så eser den seg opp så jeg ser ut som 6-7 mnd på vei. Har dere noen tips? Opplevd lignede før? Håper på noen gode svar!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Jeg henger meg på her med deg. Har det også sånn..flat mage når jeg står opp. Men uansett hva jeg spiser eller drikker(unntatt vann) får magen min til å stå ut. Hvis du er sensitiv mot melkeprodukter kan du få oppblåst mage, og mange reagerer på epler også ved å få luft i magen. Var de to tingene du nevnte. Drikker du nok? Jeg har prøvd å drikke mye mer og spise lite fiber og mye fiber, men det har ikke effekt på meg.
samboer91 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 Jeg drikker vell kanskje ikke nok om dagen.. Men ellers har jeg et bra kosthold. Har prøvd å holde meg unna melk og mel en dag og ja, prøvd å holde meg unna visse ting enkelte dager, over flere dager noen ganger også. Men blir like oppblåst uansett:(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå