Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om morgenen har jeg alltid flat mage og er "glad" i magen min,

Men så fort jeg spiser eller drikker noe. HVA SOM HELST!

Alt fra eple til youhurt eller biola.

Så eser den seg opp så jeg ser ut som 6-7 mnd på vei.

Har dere noen tips? Opplevd lignede før?

Håper på noen gode svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger meg på her med deg.

Har det også sånn..flat mage når jeg står opp. Men uansett hva jeg spiser eller drikker(unntatt vann) får magen min til å stå ut.

Hvis du er sensitiv mot melkeprodukter kan du få oppblåst mage, og mange reagerer på epler også ved å få luft i magen. Var de to tingene du nevnte. Drikker du nok? Jeg har prøvd å drikke mye mer og spise lite fiber og mye fiber, men det har ikke effekt på meg.

Skrevet

Jeg drikker vell kanskje ikke nok om dagen..

Men ellers har jeg et bra kosthold.

Har prøvd å holde meg unna melk og mel en dag og ja, prøvd å holde meg unna visse ting enkelte dager, over flere dager noen ganger også.

Men blir like oppblåst uansett:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...