Gå til innhold

Kosedress til under 600 kr?

Gjest Serena

Anbefalte innlegg

Gjest Serena

Jeg syns det ser så behagelig ut og ha en sånn kosedress. Men jeg vil ikke bruke 2000 kr på noe jeg kommer til å kun bruke i sofaen...

Hvor får jeg kjøpt kosedress til under 600 kr? Jeg vet noen butikker selger det billig, men da blir dressene solgt billige fordi fargene er ekstra grelle. Tenke lysegul falmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett de på salg på Vero Moda for tiden. Var vel under 600kr.

Endret av *appifany*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparkjøp har de til 399 kr, men de har dessverre kun fargene sort, grå, lilla og orange.

Hvis du ikke er så stor kan du kanskje passe de som er i barneavdelingen (her) til 299 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Sparkjøp har de til 399 kr, men de har dessverre kun fargene sort, grå, lilla og orange.

Hvis du ikke er så stor kan du kanskje passe de som er i barneavdelingen (her) til 299 kr.

Niice. Skal bestille en i sort. Voksen avdelingen, tror barne avdelingen blir litt trangt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg å kjøpe, men forsto ikke helt barnestørrelsene, kan noen forklare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niice. Skal bestille en i sort. Voksen avdelingen, tror barne avdelingen blir litt trangt :gjeiper:

Skriv inn når du får den om stoffet var godt da :) Om den er litt sånn "pusete" inni hvis du forstår hva jeg mener :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Serena

Skriv inn når du får den om stoffet var godt da :) Om den er litt sånn "pusete" inni hvis du forstår hva jeg mener :fnise:

Du mener myyyk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Wearhouse har kosedresser til 250kr. Det er det billigste jeg har sett hittil, og de så helt ok ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wearhouse har kosedresser til 250kr. Det er det billigste jeg har sett hittil, og de så helt ok ut.

Du kan ikke strengt talt mene at en slik dress noen gang kommer til å se ok ut? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Du kan ikke strengt talt mene at en slik dress noen gang kommer til å se ok ut? :skratte:

Den så ok ut i forhold til at den var fra wearhouse. Men nei, jeg personlig ville aldri gått til innkjøp av en sånn, hvis det var det du lurte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Hvorfor vil kvinner gjøre seg uattraktive med overlegg? :(

Haha :fnise: Kanskje hun skal ha den til hjemmebruk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Serena

Hvorfor vil kvinner gjøre seg uattraktive med overlegg? :(

Post ett bilde av deg selv og vis oss hvor deilig du er :foto:

Jeg skal ha den til bryllupet jeg skal i senere i sommer, siden det er utendørs bryllup vil jeg ikke fryse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serena

Kosedressen har kommet. Behagelig plagg. Det ulitmate daffe plagget. Veldig praktisk at det verken sklir opp eller ned sånn som vanlig to sett joggedress kan gjøre.

Til den som spurte om den er myk, det er den, som vanlig college materiale. Men det er ikke "pusete".

Eneste er at jeg angrer på at jeg bestilte svart, hadde vært mer livlig med en annen farge. Litt av greia er at daffedress er et stygt plagg og da kan jeg like godt kjøre det helt ut med en skikkelig sprakende farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du har fått tak i nå, men slenger igjen en kommentar likevel.

På BikBok har de noen til 599,- Det er de som ser best ut av de jeg har sett til nå i alle fall. Har lyst på en i en sterk farge, knallrosa kanskje. Hvis jeg først synker så lavt at jeg kjøper noe så skrekkelig, så kan jeg like gjerne kjøre stilen fullt ut. Ville vært deilig å ha på seg en kosedress om kveldene hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...