Gå til innhold

Solkrem vs sololje med spf


Fremhevede innlegg

Skrevet

nå som sommeren er rundt hjørnet og solen tar så er det viktig med solkrem. hvordan smører du deg? hvilken faktor bruker du i norge og bruker du høyere i syden? Og er sololjen med solfaktor like trygg som solkremen? Jeg innbiler meg at man får mer farge med sololje, men faren for å bli brent er større.

Dessuten bruker jeg aldri noe høyere enn 10 i grunnen. bruker 10 på de utsatte stedene som jeg vet at jeg blir brent på, 8 på litt mindre faresteder, og olje i 2 eller 4 på de stedene jeg aldri blir brent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...