Matvraket Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 nå som sommeren er rundt hjørnet og solen tar så er det viktig med solkrem. hvordan smører du deg? hvilken faktor bruker du i norge og bruker du høyere i syden? Og er sololjen med solfaktor like trygg som solkremen? Jeg innbiler meg at man får mer farge med sololje, men faren for å bli brent er større. Dessuten bruker jeg aldri noe høyere enn 10 i grunnen. bruker 10 på de utsatte stedene som jeg vet at jeg blir brent på, 8 på litt mindre faresteder, og olje i 2 eller 4 på de stedene jeg aldri blir brent.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå