Gå til innhold

Er alt på "Tv-Shop" svindel?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Er alt på tv-shop "svindel"? Altså at de lover mer enn man kan oppnå?

Noen som har prøvd noe derfra som funker?

Tenker på alt fra treningsaparater og kvisekremer til mixmastere og sminkeprodukter.

Jeg tenker jo som så at hvis det er så utrolig bra som de sier, hvorfor har de ikke treningsaparatene på treningssentre, og kvisekremene på kosmetikkbutikker?

Og hvis tingen egentlig koster 5000 men de har et "begrenset tilbud" så den koster 2500, så er jo det ganske ulogisk å gjøre hvis det selger som varmt hvetebrød og er så superfantastisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte et knivsett for 20 år siden, Miracle blades. Like hele og skarpe den dag i dag, og biffknivene er sylskarpe og gode enda. Selve Miracle Blade-kniven har til og med vært brukt som både baufil og sag, og tåler jammen det også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ProActive er helt super. Men du finner det til en kvart av prisen på eBay.

Mineralsminken er også god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser ikke jeg så veldig mye på Tv-shop, men det jeg husker av reklamer er ymse treningsutstyr som annonseres under filosofien at trening skal være minst mulig slit og aller helst skal kunne foregå foran tv'en. Det bør være forstått av alle og enhver at de som deltar i disse reklamesnuttene ikke har fått disse kroppene av å bruke dette treningsutstyret. Men, her som eller i samfunnet så tjener noen seg rike på andres uvitenhet og godtroenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd både negative og positive sider fra Tvshop sine produkter.

Men ProActive solution har jeg hatt veldig positive resultater. Har lenge vært plaget av urenheter, men etter jeg begynte å bruke ProActive har det blitt mye bedre. Skal ikke si at det har helt forsvunnet, for det har det ikke, men det ser mye bedre ut og jeg har en mye finere "overflate".

Men har også prøvd Abtronic x2... Ikke fullt så velykket. Har kanskje sett at noen av side musklene har blitt litt tydeligere, men tror det bare er ren innbilning. Ikke verdt pengene..:)

Men jeg er nysgjerrig på sminken på TVshop. Er den bra? Tenker spesielt på Sheer Cover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Nå ser ikke jeg så veldig mye på Tv-shop, men det jeg husker av reklamer er ymse treningsutstyr som annonseres under filosofien at trening skal være minst mulig slit og aller helst skal kunne foregå foran tv'en. Det bør være forstått av alle og enhver at de som deltar i disse reklamesnuttene ikke har fått disse kroppene av å bruke dette treningsutstyret. Men, her som eller i samfunnet så tjener noen seg rike på andres uvitenhet og godtroenhet.

Men legg merke til at alle disse fantastiske, nyskapende apparatene med alt tilleggsutstyret du får med ("but wait, there's more") kan foldes og legges under sengen. Og der blir de liggende. I mange år...

Jeg ser av og til på TV-shop, det er rett og slett moro. Eller, komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg kjøpte et sett med mikrofibermopper og kluter, de var helt utrolige.

Huset mitt har aldri vært så rent før!

Har kjøpt flere ting derfra også, alt sammen har svart til forventningene.

Jeg anbefaler TV-shop- produktene på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Jeg har aldri turt å kjøpe ting derfra. Redd for at det ikke skal funke. Jeg synes noen av produktene virker til for godt til å være sant. Spesielt det magebelte som du har rundt magen som skal gjøre magen fin og stram. En vennine av meg kjøpte det for noen månder siden og hun har ikke merket noen forskjell. Du får å støt i deg så det er ikke så veldig behagelig å ha det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dritkult å se på tv-shop fordi reklamene er morsomme og de er så ekstremt ivrige de som er med :D

Jeg har aldri kjøpt noe så vidt jeg husker, og tror heller ikke jeg kommer til å gjøre det. Enhver med litt intelligens bør forstå at de fleste produktene lover mer enn de holder. Jeg tror også at treningsapparatene er rettet mot stakkarslige hjemmeværende (overvektige) som tror de kan få drømmekroppen ved å trene 3 minutter 3 ganger i uken foran tv'en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treningsapparatene tror jeg er litt...scam....men de har ellers mye som er bra. Dessuten så har jo de fleste litt antenner og kan se an produktene...

ProActive Solution er forresten ikke et typisk TV Shop produkt, i USA f.eks finner man serien i hudsalonger og butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...