cyanid Skrevet 24. mai 2010 #1 Skrevet 24. mai 2010 Jeg begynte å bli syk for ei uke siden, og har ligget under dyna med feber siden da. For 4 dager siden fikk jeg plutselig intenst vondt i tinningen! Det er der hele dagen, men er verst om morraen. Er dette normale influensasymptomer? Har ikke vært syk på lenge.. i tillegg er jeg veldig allergisk mot pollen også, vet ikke om det spiller inn på noen måte, eller det plutselige varme været? Føles iallfall ut som om noen har blåst opp hjernen min og gjort den 1 kg tyngre og nå er jeg lei av å knaske ibux.. minner om migrene, men det varer aldri over flere dager i dette hodet! Så hva hjelper? Vil ikke ligge på sofaen mer!
Gjest Marlo Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Jeg vil tro at dette er helt normalt. Om man får infulensa, midt i pollensesongen og det i tillegg er veldig varmt og klamt om dagen (iallefall her), så er det klart at alt dette forverrer selve infulensaen. Pass på å luft godt, ha det så mørkt og kaldt på soverommet som mulig, drikk lite, men ofte (veldig ofte).
cyanid Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 takk for svar på sutringa mi Lufte gjør jeg dagen lang, men vet ikke om kanskje det forverrer pollensituasjonen? Åh, som jeg savner regnvær. Nå har jeg iallfall støvsugd hele rommet for all slags gørr, og det hjalp faktisk å bevege seg litt
Gjest Marlo Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Om du har mulighet så kan du jo lufte, men likevel "stenge" for med gardinene (så får man heller støvsuge/vaske gardinene for pollen innimellom. Jeg har slike gamle dobbeltvinduer hvor det innerste åpnes innover og det ytterste åpnes utover. Jeg setter de helt opp og har gardinene da mellom de to vinduene som åpnes innover (vanskelig forklart ) Det stopper en god del pollen og slikt ser jeg.
Gjest sukker Skrevet 25. mai 2010 #5 Skrevet 25. mai 2010 Har også pollenallergi og sliter med nesten det samme selv, men har ikke feber. Derimot har jeg nattesvette om natta, og kroppen "koker" på dagen. Har ekstrem hodepine. Har fått to kortison sprøyter, aerius og prednisolon tabeletter. I fjor fikk jeg én sprøyte og det var nok, i år er det ingenting som hjelper. Du bør ikke ta så mye paracet, jeg gjorde det jeg og. Det kan nok bare gjøre det værre. Du kan prøve å drikke litt kaffe. Om det hjelper kan du ta en ibux og en paracet når du virkelig virkelig må. Ikke for ofte. Detter er blodfortynnende og kan ta bort hodepinen din. Er drittlei selv av å være inne når andre er ute i godværet, og å føle det som om hode eksploderer. Føler med deg. GOD BEDRING.
cyanid Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2010 å takk bedre i dag, men kjempetrøtt, sover jo vekk hele ettermiddagen... i går sovnet jeg sittende oppreist foran KG håper ikke det varer lenge, den spredningen som begynte for ca ei uke siden...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå