maren007 Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Det er en så god følelse å tisse! Jeg gjør det faktisk på mange måter, av og til i dusjen, noen ganger står jeg å tisser, men det deiligste er å ta nedentil å fingre mens jeg tisser.(i dusjen da) Jeg tisser til å med i hagen, deeeilig. Er det noen måter å tisse mer på unntat å drikke mye å være kåt??? jeg elsker å tulle med å tisseXD
Gjest sardintroll Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 Noen blir tydeligvis kåte av å trolle også. :gjeiper:
maren007 Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2010 Noen blir tydeligvis kåte av å trolle også. :gjeiper: hva er trolle?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 hva er trolle? Legge ut ting i tråder bare for å erte, tøyse, lage litt styr osv... Vedkommende mener at du lyger når du sier at du blir kåt av å tisse.....
Gjest sardintroll Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Om det var seriøst ment så beklager jeg, jeg trodde at det var et tulle-innlegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå