Gjest niklas Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 Hei! Et spørsmål til mannfolk. Er sammen med en kvinne, men klarer ikke helt å tenne på henne. Vet ikke helt hvorfor. Hun er ca 170 høy og veier en plass mellom 50-55 kg. Lange tynne ben. Ganske markert midje. Sprettrumpe, og er egentlig perfekt på det partiet der. Puppen hennes er ganske små ca slik som dette http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_08_2009/post-93065-1251543856_thumb.jpg Føler om hun skulle bli satt i en kategori, så hadde hun vært høyt oppe. Men hvorfor tenner jeg ikke på henne? Er det noe dere biter dere merke i? Klarer ikke å sette fingeren på det selv.
AngeliqueW Skrevet 23. mai 2010 #2 Skrevet 23. mai 2010 (endret) At hun ser veldig ung ut i kroppen? Just a thought... For meg er forøvrig ikke tenning koblet til kroppens utseende i like stor grad som personligheten til vedkommende, selv om jeg har mine preferanser. Jeg kan reagere totalt forskjellig på to menn med nøyaktig samme kropp, men forskjellig personlighet. Har han en personlighet som passer med min, behøver han slett ikke å ha en perfekt kropp. Hvordan har du det med henne ellers da? Det nevner du ikke noe om. Er hun et potensielt kjæresteemne, eller en (potensiell) KK? Edit; glemte at jeg ikke er mann... Endret 23. mai 2010 av AngeliqueW
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #3 Skrevet 23. mai 2010 Når du tenker kun på deg selv, hva tenner du på? Hvordan ser drømmedama ut?
Sarafina Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 Hei! Et spørsmål til mannfolk. Er sammen med en kvinne, men klarer ikke helt å tenne på henne. Vet ikke helt hvorfor. Hun er ca 170 høy og veier en plass mellom 50-55 kg. Lange tynne ben. Ganske markert midje. Sprettrumpe, og er egentlig perfekt på det partiet der. Puppen hennes er ganske små ca slik som dette http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_08_2009/post-93065-1251543856_thumb.jpg Føler om hun skulle bli satt i en kategori, så hadde hun vært høyt oppe. Men hvorfor tenner jeg ikke på henne? Er det noe dere biter dere merke i? Klarer ikke å sette fingeren på det selv. Hvis du ikke tenner på henne, hvorfor ble dere sammen da? Og: har dere vært sammen lenge?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå