Gå til innhold

Underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Siden fredag har jeg pluttselig fått veldig mye utflod, helt vannaktig lutfri men veldig mye. I dag stakk jeg fingen opp i vagina for å kjenne etter å nå kjenner jeg en tapp ganske større enn normalt, den hadde akkurat som ett hull i enden. Hva i alle dager er dette? kjenner jeg blir helt nervøs, når jeg stakk fingen inni fikk jeg også litt blod på fingen. håper det er noen som kan svare meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

jg kan også nevne at jeg glemte de 3 eller 4 føste p-pillene på brette og jeg har att samleie etter det. Kan jeg være gravid, kan dette være et tegn på kreft? bør jeg gå til legen på tirsdag vis det ikke har gitt seg?

Gjest Gjest
Skrevet

Eggløsning. Har du nettopp hatt sex så er det ca 25 % sjanse for at du sitter med en positiv test om 2-3 uker.

Skrevet

tro du jeg har eggeløsning nå? det er nesten 2 uker siden jeg glemte pille og hadde ubeskyttet sex, og varer eggeløsning i 3 dager da? det renner såpass mye ut at jeg må bruke bind og jeg ser ikke helt for meg at penis skal komme inn når den tappen er så pass mye lengre ned enn vanlig?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

er det ingen som vet noe om dette? er livredd for at det skal være noe galt oppi dær!! er også litt små kvalm og rar i magen å lite matlyst! hvor lenge skal jeg vente å se? skal jeg ta en graviditets test nå? skal jeg ringe legen i forhold til sykdom?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om du kjente livmorhalsen. Den kan kjennes som en klump med et lite hull i midten.

Og den blør lett om man tar på den.

Ta en graviditetstest så finner du fort ut om du er gravid eller ikke. Den kan du ta 14 dager etter sex.

Skrevet

er det ingen som vet noe om dette? er livredd for at det skal være noe galt oppi dær!! er også litt små kvalm og rar i magen å lite matlyst! hvor lenge skal jeg vente å se? skal jeg ta en graviditets test nå? skal jeg ringe legen i forhold til sykdom?

Første du burde gjøre er å bli kjent med din egen kropp.Panikk pga normalt utflod og livmorhals

Kreft tviler jeg virkelig på at du har,men alt er selvfølgelig mulig..Men unngå panikk nå da..

Slim i syklus : http://www.pernille.info/cervixsekret.htm

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg er kjent med min egen kropp. men jeg har gått på p-piller i over 6 år å det er ikke normalt for meg, jeg har aldri hatt så mye utflod at jeg må bruke bind før! vet ikke om det er normalt for andre, men det er ikke normalt for meg! ikke har jeg kunnet kjenne den tappen så godt før heller! og jeg er ikke sjeldent "oppi dær" heller...

Skrevet

jeg er kjent med min egen kropp. men jeg har gått på p-piller i over 6 år å det er ikke normalt for meg, jeg har aldri hatt så mye utflod at jeg må bruke bind før! vet ikke om det er normalt for andre, men det er ikke normalt for meg! ikke har jeg kunnet kjenne den tappen så godt før heller! og jeg er ikke sjeldent "oppi dær" heller...

Jeg synes ikke du hørtes særlig rolig ut eller at du virker særlig kjent med kroppen din,basert på dine egne poster og drøssevis med !!!!!..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...