Gå til innhold

sjokolade kakke

Fremhevede innlegg

Gjest green tea
Skrevet (endret)

kan jeg bruke amaranth mel og Quinoa mel hvis jeg skal lage sjokolade kakke

jeg driver med en diet som det ikke er låft med gluten sukker av det slage som tar seg opp i tarmen hvetemel sier seg selv.

Endret av green tea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd å bake med de meltypene du nevner, men det finnes mange sjokoladekakeoppskrifter uten hvetemel, f.eks. denne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd å bake med de meltypene du nevner, men det finnes mange sjokoladekakeoppskrifter uten hvetemel, f.eks. denne.

*sikle* den ser kjempegod ut! :spise:

Skrevet

Det kan jeg skrive under på at den er også! Den ser kanskje ikke så pen ut, men det går jo an å lage glasur til den. Selv synes jeg det blir litt mye (kaken i seg selv er veldig mektig), så jeg sikter bare litt melis over.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kan jeg skrive under på at den er også! Den ser kanskje ikke så pen ut, men det går jo an å lage glasur til den. Selv synes jeg det blir litt mye (kaken i seg selv er veldig mektig), så jeg sikter bare litt melis over.

Ja, jeg tror også at glasur blir litt smør på flesk...bokstavelig talt. :sjenert: Men jeg kan tenke meg at den er nydelig med litt frisk frukt eller litt pisket krem til?

Skrevet

Jeg er ikke så glad i krem, men hvis man liker det er det klart at det passer. :) Vaniljeis er fantastisk ved siden av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...