Gjest green tea Skrevet 23. mai 2010 #1 Skrevet 23. mai 2010 (endret) kan jeg bruke amaranth mel og Quinoa mel hvis jeg skal lage sjokolade kakke jeg driver med en diet som det ikke er låft med gluten sukker av det slage som tar seg opp i tarmen hvetemel sier seg selv. Endret 23. mai 2010 av green tea
Virvel Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ikke prøvd å bake med de meltypene du nevner, men det finnes mange sjokoladekakeoppskrifter uten hvetemel, f.eks. denne.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #3 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ikke prøvd å bake med de meltypene du nevner, men det finnes mange sjokoladekakeoppskrifter uten hvetemel, f.eks. denne. *sikle* den ser kjempegod ut!
Virvel Skrevet 24. mai 2010 #4 Skrevet 24. mai 2010 Det kan jeg skrive under på at den er også! Den ser kanskje ikke så pen ut, men det går jo an å lage glasur til den. Selv synes jeg det blir litt mye (kaken i seg selv er veldig mektig), så jeg sikter bare litt melis over.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Det kan jeg skrive under på at den er også! Den ser kanskje ikke så pen ut, men det går jo an å lage glasur til den. Selv synes jeg det blir litt mye (kaken i seg selv er veldig mektig), så jeg sikter bare litt melis over. Ja, jeg tror også at glasur blir litt smør på flesk...bokstavelig talt. Men jeg kan tenke meg at den er nydelig med litt frisk frukt eller litt pisket krem til?
Virvel Skrevet 24. mai 2010 #6 Skrevet 24. mai 2010 Jeg er ikke så glad i krem, men hvis man liker det er det klart at det passer. Vaniljeis er fantastisk ved siden av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå