AngeliqueW Skrevet 23. mai 2010 #21 Skrevet 23. mai 2010 fuck it, jeg kan nesten ikke være så tafatt å gi meg med engang....enig at det er pinglete. Det værste som kan skje er at hun sier klart ifra og det må jeg tåle for faen!! Må skifte innstilling jeg, det jeg må gjøre! Nå tenker du i rette baner!
womenwomen Skrevet 23. mai 2010 #22 Skrevet 23. mai 2010 Som sagt tidligere - om du er en seriøs og skikkelig mann med god folkeskikk og virkelig liker henne , sender du henne en koslig " god natt sms i kveld ! Og du får garantert en hyggelig respons tilbake .Og det bryter " isen og usikkerheten " mellom dere .Så dere får en uanstrengt , avslappet tone igjen . Såpass er bare god skikk og bruk .Alminnelig forventelig god oppførsel og folkeskikk blir aldri galt eller feil uansett situasjon og usikkerhet mellom mann og kvinne . Er du kar nok til å gå til sengs med henne - må du være kar nok til å takle dagen etterpå også .På en måte som ikke er støtende eller sårende ovenfor henne . Gir du ikke lyd fra deg .Kan dette oppleves skuffende og sårende .Hun kan jo også ha dårlig selvtillitt og tenke at hun ikke var bra nok ...Har du tenkt på det ? Du er nok for opphengt i dine egne følelser og usikkerhet .Men klarer ikke å forestille deg hva hun føler i det hele tatt ... Alminnelig høflighet , omtanke og god folkeskikk blir aldri galt ! Og er ihvertfall ytterst viktig ETTER du har delt seng med en kvinne . Hvorfor er du kar nok til å knulle henne ? Men ikke kar nok til å sende en SMS ? Menn er virkelig vanskelige og kompliserte skapninger ...herlighet så UMODENT og barnslig .
Gjest ts Skrevet 23. mai 2010 #23 Skrevet 23. mai 2010 forresten, er mange dere kvinner, også dere litt eldre, ofte sjenerte for å vise kroppen deres ovenfor en ny kar? Liker dere å ha sex med lyset av? Jeg er ikke usikker slik, utenom at junior er litt liten i slapp tilstand, noe som er litt "flaut"
Snipa Skrevet 23. mai 2010 #24 Skrevet 23. mai 2010 Om en ukes tid - ja hvis du vil oppfattes som tafatt så gjør du det. Eller om du vil oppfattes som en som ikke tør å sende melding før han har drukket seg litt frampå, så venter du selvsagt med sms til fredag eller lørdag kveld. Det aller beste er å få slike meldinger midt på dagen - gjerne midt i arbeidstiden. Da regner jeg med at avsenderen er edru og virkelig mener det han skriver, og det gjør meg glad! Jeg vet bare at hvis jeg får sjansen igjen, så kommer jeg til å gjøre det godt for henne, det skal jeg! Årsaken til at jeg kom relativt raskt, er for det at hun er så utrolig sexy og lagde så utrolige sexy lyder.Jeg har derimot hatt bedre orgasmer ved å runke, for å si det sånn, men da har jo holdt på en god stund lenger også da :gjeiper: Jammen, hvorfor ikke si dette til henne? Kommuniserer dere bare på sms? Jeg syns msn er genialt til slike "diskusjoner" som dette, snakke att og fram om hva og hvorfor og hvordan... kan bli veldig fint det ;-) fuck it, jeg kan nesten ikke være så tafatt å gi meg med engang....enig at det er pinglete. Det værste som kan skje er at hun sier klart ifra og det må jeg tåle for faen!! Må skifte innstilling jeg, det jeg må gjøre! Ja, det må du!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #25 Skrevet 23. mai 2010 Varierer etter hvor fornøyd jeg er med "tingenes tilstand". Stiller nok litt vel høye krav til meg selv, men prøver å tenke at kun menn med fetish for glamourmodeller ville synes kroppen min ikke er bra nok. Menn liker tydeligvis også kvinner som er komfortable med sin egen kropp, og jeg foretrekker selv å få se kroppen hans uansett hva han selv måtte synes om den. Mannekropper er fiiiine. <3
Snipa Skrevet 23. mai 2010 #26 Skrevet 23. mai 2010 forresten, er mange dere kvinner, også dere litt eldre, ofte sjenerte for å vise kroppen deres ovenfor en ny kar? Liker dere å ha sex med lyset av? Jeg er ikke usikker slik, utenom at junior er litt liten i slapp tilstand, noe som er litt "flaut" Hvor gammel er du, og hvor gammel er hun du kaller "eldre"? Tror du skal slappe av og ikke tenke så veldig mye på aldersforskjellen... Kan være at hun er av den sjenerte typen, det er ikke slik at "alle eldre" er klar til å brette seg ut i fullt dagslys, særlig ikke hvis man ikke er nordlending :gjeiper: Hun er nok dessuten klar over at du er noen år yngre, og at du ikke har barn - dvs. har erfaring med damer som har født barn. Kan være at hun er like usikker som deg på det å vise fram kroppen sin. Kan hende hun lurer på hva du vil si til strekkmerker og "heng" her og der.
Gjest ts Skrevet 23. mai 2010 #27 Skrevet 23. mai 2010 Som sagt tidligere - om du er en seriøs og skikkelig mann med god folkeskikk og virkelig liker henne , sender du henne en koslig " god natt sms i kveld ! Og du får garantert en hyggelig respons tilbake .Og det bryter " isen og usikkerheten " mellom dere .Så dere får en uanstrengt , avslappet tone igjen . Såpass er bare god skikk og bruk .Alminnelig forventelig god oppførsel og folkeskikk blir aldri galt eller feil uansett situasjon og usikkerhet mellom mann og kvinne . Er du kar nok til å gå til sengs med henne - må du være kar nok til å takle dagen etterpå også .På en måte som ikke er støtende eller sårende ovenfor henne . Gir du ikke lyd fra deg .Kan dette oppleves skuffende og sårende .Hun kan jo også ha dårlig selvtillitt og tenke at hun ikke var bra nok ...Har du tenkt på det ? Du er nok for opphengt i dine egne følelser og usikkerhet .Men klarer ikke å forestille deg hva hun føler i det hele tatt ... Alminnelig høflighet , omtanke og god folkeskikk blir aldri galt ! Og er ihvertfall ytterst viktig ETTER du har delt seng med en kvinne . Hvorfor er du kar nok til å knulle henne ? Men ikke kar nok til å sende en SMS ? Menn er virkelig vanskelige og kompliserte skapninger ...herlighet så UMODENT og barnslig . womenwomen, jeg skjønner hva du sier:) Men tenk ut ifra min situasjon: Hun har hinta til at hun ikke er ute etter noe type med det samme,siden hun ikke har "tid" og hvis jeg begynner å sende meldinger allerede nå, så kan hun muligens få litt hetta og tro at jeg er litt FOR interessert?
womenwomen Skrevet 23. mai 2010 #28 Skrevet 23. mai 2010 Hvor gammel er du, og hvor gammel er hun du kaller "eldre"? Tror du skal slappe av og ikke tenke så veldig mye på aldersforskjellen... Kan være at hun er av den sjenerte typen, det er ikke slik at "alle eldre" er klar til å brette seg ut i fullt dagslys, særlig ikke hvis man ikke er nordlending :gjeiper: Hun er nok dessuten klar over at du er noen år yngre, og at du ikke har barn - dvs. har erfaring med damer som har født barn. Kan være at hun er like usikker som deg på det å vise fram kroppen sin. Kan hende hun lurer på hva du vil si til strekkmerker og "heng" her og der. Øhhh - hva mener du med det ? " særlig ikke hvis man ikke er nordlenning " ...? Vil man ikke Brette seg ut i fult dagslys naken osv .. Mener du det er så utrolig stor forskjell på nordlenninger og søringer da ? Vil det si ... Elsker alle sørlendinger i " mørket " under teppet ?
womenwomen Skrevet 23. mai 2010 #29 Skrevet 23. mai 2010 womenwomen, jeg skjønner hva du sier:) Men tenk ut ifra min situasjon: Hun har hinta til at hun ikke er ute etter noe type med det samme,siden hun ikke har "tid" og hvis jeg begynner å sende meldinger allerede nå, så kan hun muligens få litt hetta og tro at jeg er litt FOR interessert? Sms er ikke innpåslitent da ...ta det med ro .Hun får ikke " hetta " ! Er jo ikke galt å vise litt interesse - dersom man faktisk ER intrisert . Så må man jo vise interesse .
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #30 Skrevet 23. mai 2010 Jeg forventer at en kvinne kan ha litt forståelse ovenfor ting som dette:) Ville ikke jeg ha hatt! Turn-off...
Snipa Skrevet 23. mai 2010 #31 Skrevet 23. mai 2010 Hehe, den datt bare ut her fordi jeg hadde lest denne tråden om å date en nordlending http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=490909
Gjest mann Skrevet 23. mai 2010 #32 Skrevet 23. mai 2010 Jeg føyer meg inn i rekkene til tipsene over, TS. Gi beng i fjortisspill som å vente tre dager med å sende melding, minst en halvtime før du svarer og slike ting. Dette er ting fjortenåringer driver med, ikke voksne mennesker. Jeg tror du tenker litt for mye på hva andre mener om deg. For all del, det er positivt å ville yte litt for daten din, men om det går over i for mye vingling er det sjelden positivt. Send melding du, og vær klar på hva du syntes og evt. hva du ønsker videre. Får man ikke tilfredsstillende svar, er det uansett ikke noe å bruke tid på. Det er uansett ingenting som er så turn off som kvinner som ikke innehar verbale ferdigheter til å gi deg klare, litt utfyllende svar eller å ikke vite og kunne kommunisere hva hun liker i senga eller ønsker av et fremtidig opplegg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå