Gjest scorpius Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Ble litt inspirert av et annet emne her, så da spør jeg dere om dette: Hvordan reagerer dere gutter/menn når orgasmen kommer? Eller til jenter/kvinner: Hvordan reagerer kjæresten deres? Noe spesielt kroppsspråk? Stønner eller skriker dere?
Gjest MMM Skrevet 22. mai 2010 #2 Skrevet 22. mai 2010 Her er det ikke som mye som en lyd... ganske kjedelig igrunn...
marylinm Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Jeg stønner vell generelt under sex.. husker xèn presenterte meg til en fyr engang,å han svarte: åååhhh, er det hun som stønner slik?!?! det viste seg at det var naboen under oss...flaut
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Kjæresten min lager helt fantastiske lyder når han kommer. Mørk stønning og mange varianter av "åååååh!" Det er noen av de beste lydene jeg kan tenke meg. Selv er jeg paradoksalt nok ganske stille. Prøver å lage litt lyder, men det faller ikke naturlig for meg og føles veldig falskt. Og hvis jeg ikke tenker på at jeg skal lage lyd, er jeg fullstendig stum.
Stinelin Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Kjæresten min lager helt fantastiske lyder når han kommer. Mørk stønning og mange varianter av "åååååh!" Det er noen av de beste lydene jeg kan tenke meg. Eyy, kjæresten min det der jo! Som om jeg skulle sagt det selv, go'lyd :rødme:
Gjest sardintroll Skrevet 23. mai 2010 #6 Skrevet 23. mai 2010 Når kompisen min kommer etter en times intens klining, rykker det i hele ham en stund, og han kommer medt et par korte "AAAH! ÅÅH!", før han synker sammen og blir livløs.
Facepainter Skrevet 23. mai 2010 #7 Skrevet 23. mai 2010 Hvis vi har holdt på lenge blir orgasmene ofte veldig sterke, og spesielt om jeg bare slapper av på slutten og hun rir meg over målstreken. Kroppen blir spent og jeg skyter brystet og underlivet oppover, før jeg bare blir helt kake. Jeg begynner ofte å fnise og le, og får en følelse av total lykke og kjærlighet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Han stønner og puster skikkelig heftig og svetter ...men skriker ikke eller hyler . Jeg kan skrike ganske høyt under orgasme , klynker masse og har mange rare, underlige lyder har jeg funnet ut ...jeg ikke ante selv at jeg hadde - etterhvert som jeg ble litt eldre og fik vaginal orgasme : ) Hadde en fremmed mann " hørt meg " under sex hadde han sikkert trodd jeg faket eller gjorde meg til ...om han ikke kjente meg .Men slipper å bekymre meg for mistanke om faking, noe alle kvinner utsettes for , så lenge det bare er min vante gamle kjedelige samboer på 7 året som hører meg ..Han er vant til det .Og jeg har ikke sperrer for å slippe ut noen lyder av nytelse ...Noe jeg sikkert hadde da jeg var mye yngre .Har man mentale sperrer for å slippe ut litt lyder ...må det være vanskeligere å nyte sexen også tror jeg .Nettopp forde det kreves å være fullstendig avslappet og uten sperrer - for å kunne virkelig nyte sex .Er jo utganspunktet for å nyte sex 100 % .At man slipper seg HELT LØS : ) I sengen .Og det er noe jeg våger i mer moden alder , virkelig skrike høyt ut i nytelse - når jeg faktisk nyter det : ) Og driter i hva mannen tenker om min oppførsel eller lyder under akten ..Menn kan bli skremt og kanskje engstelig over mine lyder om de ikke er vant med damer med " lyd i " he he ...det er jo litt kjedelig .Jeg orker ikke opptre" kontrollert" i sengen .Det kan hindre MIN nytelse . Skal ut å sjokkere fremmede menn nå ...gi dem en natt de aldri, aldri glemmer ...he he Helt ukontrollert stønning og skriking ... med en påfølgende helt ukontrollert vanvittig sterk ORGASME ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå