Hitgirl81 Skrevet 22. mai 2010 #1 Skrevet 22. mai 2010 Jeg har begynt å date en type. Han har mange fine kvaliteter, han er fin å se på og vi har en god del ting til felles. De første par datene, før jeg hadde sex med han, tente han meg veldig. Han var vannvittig god til å kysse, gav meg sånne dype, intense kyss som jeg liker så godt. Jeg tenkte at vi kom til å bli dynamite i senga! Når dagen kom da, og vi hoppet til køys, oppdaget jeg endel ting som var ganske avtennende. De dype kyssene ble klissvåte, han slikket meg masse i ansiktet og skrapte tunga mot tennende mine (kjente bare plakket og spyttet skrapes av tunga hans liksom i munnen min) . Og noen ganger har han litt dårlig ånde, det hjelper jo ikke når han er oppi trynet mitt på den måten. Det var flere ting som skurret litt hos meg og som virket avtennende, men jeg føler i grunnen at de ikke er så alvorlige at det ikke går an å gjøre noe med. Han er er flott type, men han skuffet liksom litt på soverommet. Selv tror at han er en gud i senga virker det som, noe som gjør det vanskelige å skulle komme med konstruktiv kritikk. Jeg har prøvd å komme med konstruktiv kritikk til en av mine tidligerer kjærester, det ble ikke godt mottatt, han kom fullstendig i forsvar, så nå lurer jeg på hvordan jeg skal gå fram med denne typen. Synes det blir for dumt å dumpe han pga av disse tingene som plager meg, men jeg må allikevel innrømme at jeg nå unngår å ha sex med han fordi jeg rett og slett ikke har lyst. Jeg tror han er ganske forvirra. Er det kjemien som ikke stemmer, eller bør jeg prøve å veilede han på et vis? Når og hvordan tar jeg det opp?
Hitgirl81 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. mai 2010 Ingen råd å få her? Da er det ikke bare jeg som er rådvill altså...
superior Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Hva andre mener om dette er vel irrelevant, så lenge DU ikke har lyst til å bli slikket i fjeset, så må du ta det opp med han
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 kan du ikke si hvordan du liker det? i stede for å si hvordan du ikke liker det?
Hitgirl81 Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. mai 2010 Det er jo et par forskjellige ting som jeg reagerer på.. men spørsmålet er vel heller hvordan jeg skal gå fram når jeg gir beskjed uten å fornærme han? Skal jeg fortelle ham midt under akten når han holder på, og si "du jeg liker ikke når du ..." Jeg ønsker liksom ikke å avbryte hele sexen med en masse korresksjoner heller, det må jo gå på selvtilliten hans løs eller?
Jubii Skrevet 22. mai 2010 #6 Skrevet 22. mai 2010 Som en annen her sa: Fokuser på hva du vil han skal gjøre, ikke hva han gjør "feil". Når han begynner å slikke deg i tryne kan du "avbryte" med å si "Kan du ikke kysse meg på halsen, det er sååå deilig", "Jeg elsker når du biter meg i øret" osv. Ved å bli dirigert til et annet sted hver gang han slikker deg, vil han nok legge to og to sammen:) (By the way: Gud hvor jo lo av plakk og tenner beskrivelsen din )
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #7 Skrevet 22. mai 2010 Æsj, si i fra til han at du ikke liker det!!!!!
Shinana Skrevet 23. mai 2010 #8 Skrevet 23. mai 2010 Hei, Dette hørtes ikke noe moro ut. Når det er blitt slik at du vegrer deg for sex pga disse tinga så vil jo forholdet fort skrante uansett. Tror det eneste som nytter er å prate ut om det. Begynn gjerne med spørsmål om hva han liker, og hva han ønsker. Så kan du få strøket noen ting på listen og beholde andre. Såpass må en partner kunne tåle mener jeg. Sex er viktig for begge; ikke bare for den ene partneren. Bruk humør!
Gjest Anjelika Skrevet 23. mai 2010 #9 Skrevet 23. mai 2010 FYsj, det der er ekkelt! Jeg har opplevd det samme, utbrøt vel "hva er det du holder på med?" og brøt ut i latter. Ikke særlig sexy eller diskret kanskje, men det funka da. Jeg la til noe om at han ikke måtte slikke av sminken da, så det ble spøkt bort og ikke gjort noe stor sak av. Man må bare si ifra med en gang, hvis ikke tror de at de gjør noe bra! En gammel kjæreste hadde for vane å stikke tunga inn i øret mitt, jeg hatet det fra første stund men siden jeg aldri sa ifra så kunne jeg ikke begynne etter noen måneder heller. Men neste gang jeg får en våt ekkel tunge i øret så kommer jeg til å si ifra med en gang!
*Inspiration* Skrevet 23. mai 2010 #10 Skrevet 23. mai 2010 Som noen andre skrev her, led han til noe annet. Be han om å gjøre noe du liker, når han begynner med noe du ikke liker. Og har han IQ nok, burde vel han kunne legge sammen to og to, og ta hintet. Hvis ikke, nei da får du bare si det rett ut, at du ikke syns det er noe godt å bli slikket i ansiktet.
Hitgirl81 Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2010 FYsj, det der er ekkelt! Jeg har opplevd det samme, utbrøt vel "hva er det du holder på med?" og brøt ut i latter. Ikke særlig sexy eller diskret kanskje, men det funka da. Jeg la til noe om at han ikke måtte slikke av sminken da, så det ble spøkt bort og ikke gjort noe stor sak av. Man må bare si ifra med en gang, hvis ikke tror de at de gjør noe bra! En gammel kjæreste hadde for vane å stikke tunga inn i øret mitt, jeg hatet det fra første stund men siden jeg aldri sa ifra så kunne jeg ikke begynne etter noen måneder heller. Men neste gang jeg får en våt ekkel tunge i øret så kommer jeg til å si ifra med en gang! Haha, når du nevner det, så liker han å stikka tunga inn i øret mitt og! Han har rett og slett mye appetitt for trynet mitt! Kanskje jeg skal dra en spøk neste gang og be han passe på at at ikke spiser meg opp Eller kanskje jeg skal smøre noe i trynet som smaker skikkelig ille, slik man gjør når man vil sørge for at dyra holder seg unna ting og tang i huset! Hehe. Den var jo grei den du tok da. Blir mye spøking på meg i neste omgang i senga ser det ut til. Ellers så skal jeg prøve også prøve å dirigere han over på en annen aktivitet slik det blir foreslått av andre i tråden. Er redd jeg kommer til å begynne å le neste gang, for det er faktisk litt komisk når han blir så ivrig at han "mopper" over hele meg ,men skal prøve å holde maska
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå