sirka Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 Jeg skal begynne å samle på et pent servise, men får ikke bestemt meg. Har dere noen forslag?
Gjest Malena Skrevet 20. september 2003 #2 Skrevet 20. september 2003 Jeg samler på Olivia fra tyske Hutschenreuther synes det er et nydelig servise... både til kaffe og middag.
Grooo Skrevet 21. september 2003 #3 Skrevet 21. september 2003 Vi samler på Tid fra Porsgrund, synes det er veldig elegang og tidløst. Helt hvitt, med årringer i relieff på kantene. Du kan se det på Porsgrunds sider, bilde nummer tre fra toppen (i alle fall inntil de gjør om noe...)
Suzy Skrevet 22. september 2003 #4 Skrevet 22. september 2003 Ja! Edme fra Wedgewood - klassisk, elegant og såpass rimelig at det kan brukes både til hverdags og til fest. Det tar seg like godt ut på frokostbordet som med sølvbestikk i spisestua. Du kan se det og flere andre flotte sett her Suzy :blunke:
Mette Skrevet 22. september 2003 #5 Skrevet 22. september 2003 Vi har kaffe/te serviset fra Wedgwood, Amherst. Skal nå begynne å samle på middags serviset. http://www.wedgwood.com/portfolio/pattern....are&subsection=
Tusenfryd Skrevet 22. september 2003 #6 Skrevet 22. september 2003 Vi har middags- og kaffeservise fra Villeroy & Boch, "Manoir". Det eggeskall eller benhvitt med svak profilering langs kantene. Nøytralt og enkelt, elegant og veldig lett å variere med duker og servietter og vi angrer ikke et sekund.
majan Skrevet 23. september 2003 #7 Skrevet 23. september 2003 Før du bestemmer deg helt for servise ville jeg kontaktet Perfect Home (homeparty) Der har de et kjempe fint servise. Du får kaffekopper m skål, asjett, sukkerbit skål og fløtemugge til 3800,- Og det er ikke så ille. De har to typer middagstallerkner i to foskjellige størrelser. Og dype tallerkner. Du får kjøpt rødvinsglass, hvitvinsglass, likør og farrisglass til. Ellers er det fat, sausnebb etc. Og nå dette året har de fått inn duker til serviset. Dette må du bare se. Det er kjempe fint og tidløst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå