Gå til innhold

Hva slags hårfarge har du der nede?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har i det siste tenkt en del på hva slags hårfarge andre har nedentil? For som regel er fargen helt annerledes enn den vi har på hodet, så jeg bare lurer ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest sardintroll
Skrevet

Jeg er naturlig rødtopp, men håret mellom beina er mørkt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lys blondine på hodet, men både øyenbryn og dusk er brunt. Alle andre steder (armer, bein etc..) har lyse hår heldigvis. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har svart hår på hodet,

og lysegrønt nedentil :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er du seriøst lysegrønn nedentil?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har svart hår på hodet,

og lysegrønt nedentil :)

Lysegrønn?? Wow! Det må vekke oppsikt i dusjen? Selv kan jeg ikke forstå at du tør å bruke såppas kraftige kjemikalier der nede?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

mørk blond på hodet, mørk brun/svart der nede og under armene. Heldigvis lys ellers på kroppen

Skrevet

Naturlig honningblond på hodet og ca. samme farge nedentil, kanskje litt mørkere.

Skrevet

Rødtopp jeg og, og har lyst rødlig hår.. Haha

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Svart hår nedentil, mørkebrunt på hodet.

PS. Ettersom alle andre her har nevnt farge på hår andre steder på kroppen, kan jeg jo fortelle at jeg har svarte øyenbryn og vipper.

Endret av Belladonna
Skrevet

Jeg har hørt et eller annet sted (uten at jeg kan gå god for det) at håret nedentil ofte har samme farge som øyenbrynene.

Det stemmer på meg, mørk blond begge steder, mens håret på hodet er litt lysere

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg, :rødme: som startet denne tråden, har mørkblondt hår på hodet, men har mørkere øyenbryn og hår nedentil (men ikke kullsvart)

Jeg tror det du skriver, Hinata, stemmer, om at man har samme hårfarge på øyenbrynene og øyenvippene som nedentil og under armene, mens hårfargen på hodet varierer...

Skrevet

Det Hinata har hørt stemmer ikke for mitt vedkommende. Håret på hodet er brunt. Øyebryn, vipper og hår på armer og ben er helt lyst (dessverre for øyebryn). Nedentil er jeg mørk.

Goin' Zebra! :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mørk askeblond, svarte (mørkemørk brun) bryn og vipper, (mørkmørk brun)svart nedentil.

Skrevet

Jeg, :rødme: som startet denne tråden, har mørkblondt hår på hodet, men har mørkere øyenbryn og hår nedentil (men ikke kullsvart)

Jeg tror det du skriver, Hinata, stemmer, om at man har samme hårfarge på øyenbrynene og øyenvippene som nedentil og under armene, mens hårfargen på hodet varierer...

Det stemmer ikke for min del heller. Jeg har så lyse øyenbryn at de nærmest er usynlige. Så lyst er ikke håret mellom beina i det hele tatt. Der er det mer en rødlig blond.

Skrevet

Jeg har uheldigvis arvet min mors gener når det kommer til farge på hår. Opprinnelig farge på håret på hodet er mørkeblondt, øyenbrun er hakket mørkere, hår på armene er litt lysere, men hår under armene, nedentil og legger er mørke. Utrolig plagsomt, bryr meg ikke så mye om under armene og nedentil, pleier ikke å valse rundt naken, men de få gangene leggene ikke er nybarbert/nyvoksa skulle jeg gjort mye for å hatt lyse hår!! (Og så føler jeg det vokser ekstremt fort på leggene, er de barbert om morgenen er det søren meg like langt omtrent dagen etter....:-((((( )

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, jeg er hun som startet tråden :-)

Til *Numi* : ja, det varierer nok veldig, men de fleste jeg kjenner er mørkere nedentil enn på hodet, men alt er vel egentlig normalt :-)

Og til estrella : jeg har mørkeblondt hår og er mørk nedentil og under armene og har også problem med at jeg har hårete legger, men heldigvis kan vi barbere, men det er slitsomt viss det vokser så fort ut igjen?? :sukk:

Gjest typish
Skrevet

denne tråden fasinerte meg litt! trudde det var vanligst med mørkt/svart der nede selvom jeg veit om flere som har både lyst og rødt hår under armene bla. men der tok jeg visst feil!

er kommunegrå på hodet, men mørkt der nede btw

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...