Gå til innhold

Kjøpe kondomer


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hei :)

Bruker ikke annen prevansjon og tenkte å kjøpe kondomer, bare for å ha i tilfelle (jeg er jente). Men hvilke liker gutta best?

Helsesøster har gratis men var en som klagde på de og sa de var dårlige, fikk sånne i militæret også sa han.

Hva tror dere?

Har ingen å spørre heller :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Helsesøsterkondomene sprekker visst lettere har jeg hørt. Mer kan jeg ikke svare deg på dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Helsesøstre gir da ut helt vanlige RFSU-kondomer.

Hei!

Kan du forklare hva RFSU er? :)

Sett de har sånne i røde og grønne pakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RFSU = Riksforbundet for seksuell opplysning.

Cho-san er tynn og fin. Easy er visstnok lettere å ta på, uten at jeg vet noe om det.

RFSU har også en som heter "Love" ettellerannet. Den er også bra, og en del av pengene går til AIDS-forskning.

Ellers er Profil et sikkert valg.

Men det er jo svindyrt med kondomer. Jeg hadde tatt noen av de helsesøsteren gir ut, og om karen ikke likte den så, vel... tough luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

RFSU er forøvrig eid av ottar.

De jeg og exen endte opp med var condomi. Den med sæddrepende middel i våre mer paranoide dager, og ekstra tynn ellers. De tynne var forresten mye lettere å få på. Prøvde trojan uten glid et par ganger, og de "hang bedre på" og var ganske lette å få på. Er sannsynligvis de jeg hadde endt opp med nå. Mye billigere på ebay forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist så kjøpte jeg durex extra safe (eller hva nå den heter) Fås billig på europris (45-50 for 12 stk) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Sist så kjøpte jeg durex extra safe (eller hva nå den heter) Fås billig på europris (45-50 for 12 stk) :fnise:

Det var jo billig :)

Men er de sikre da?

Bruker ikke annen prevansjon for tiden så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo billig :)

Men er de sikre da?

Bruker ikke annen prevansjon for tiden så..

De er sikre ja, Durex er et kjent merke, og disse skal være ekstra tykke ;) Du merker jo uansett hvis den sprekker, og har mulighet til å ta en angrepille hvis det er nødvendig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me brukte RFSU sin Thin, og den fungerte utmerket! Nett så den ikkje skulle ha vore der og kjempe lett å få på + den hang bra på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me brukte RFSU sin Thin, og den fungerte utmerket! Nett så den ikkje skulle ha vore der og kjempe lett å få på + den hang bra på :)

Om den henger bra på kommer jo helt an på pikken den skal henge på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sist så kjøpte jeg durex extra safe (eller hva nå den heter) Fås billig på europris (45-50 for 12 stk) :fnise:

Den er veldig bra. :Nikke: Skal være en av de sikrere også, og durex er jo også et veldig trygt merke. Ellers er det vel noen av de fra profil som er okidoki - uansett kjent og trygt merke.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...