Cajsa Skrevet 20. september 2003 #1 Skrevet 20. september 2003 Har noen info om Roklubben på Bygdøy? De har ingen internettside som jeg har funnet ihvertfall.. Fikke et tips her, om at jeg burde sjekke ut dette stedet. :D
14062003 Skrevet 20. september 2003 #2 Skrevet 20. september 2003 Tja, jeg har rodd, så jeg kan vel alltids gi deg informasjon om den siden av saken. Men det er vel ikke det du vil ha :D Ellers vet jeg at Kongen pleier å ha selskap der - det er hva Christiania Roklubb overlever på (inntektene av å leie ut lokalet til Kongen altså).
Cajsa Skrevet 20. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2003 Vel.. Tenkte vel helst på roklubben som selskapslokale, men... Hvor er det hen? Og tror du det egner seg til bryllup? :D
Snuppelure Skrevet 24. september 2003 #4 Skrevet 24. september 2003 Mitt råd er: ligg laaaaaaaaaaaaaaaangt unna. Vi hadde booket dette til vårt bryllup. Vi hadde fått tilbud og alt. Når det nærmet seg tid for utsendelse av invitasjoner tenkte jeg at det var lurt og ta en kjapp samtale med damen der. -Og det ar lurt ja! Både forutsettninger og priser endret seg for hver gang jeg snakket med henne. Hun surret og rote så forferdelig i tillegg til å være grinet. I siste lit fant vi et annet sted som var helt fantastisk nydelig og hyggelig. De kjente også til nevnte dame, og hadde mindre pene historier å fortelle om henne og hennes økonomiske drift. Nå er du advart. Utenom dette er det jo et nydelig sted :-)
14062003 Skrevet 24. september 2003 #5 Skrevet 24. september 2003 Mitt råd er: ligg laaaaaaaaaaaaaaaangt unna. Nå er du advart. Utenom dette er det jo et nydelig sted :-) Samme som Villa Sandvigen det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå