Gå til innhold

Forrett som ikke består av fisk/skalldyr??


livy

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om det er noen som har noe forslag til hva man kan servere til forret som ikke består av reker, sjell, fisk (alt av sjømat).

Håper på noen bra forslag... er litt fortvila, bør snart bestemme innholdet i middagen!!!

Koz;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan gå inn på denne siden: http://www.proffcatering.no der tror jeg at du skulle kunne finne noen forretter som ikke er fisk/sjømat.prøvde å gå inn der nå,men kom ikke inn så kanskje du kan prøve litt senere.der har vi bestilt kokk og mat fra!gleder meg!:-D icon_biggrin.gif

Husk alle detaljer i http:// når man skriver link icon_smile.gif - moderator1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-30 19:04 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oophs!hvordan blir det til en link da?trodde det bare var å gjøre sånn som jeg gjorde jeg!liiiitt grønn icon_confused.gificon_confused.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!!

Det finnes jo utallige supper som er gode, f.eks. minestronesuppe, grønnsakssuppe. Det er også mange kremete supper som er gode. På nyttår hadde vi kremet blomkål og champignon suppe! Mmmm!

Det finnes jo også mange varianter av salat. Kanskje med litt kylling i?? Det er vel bare fantasien som setter grenser for hva dere kan ha!!

Hilsen Denise:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mozarella- og tomatsalat

Parmaskinke, parmesan og salat

Carpaccio

Bruschetta

Asparges og hollaindessaus

Gresk salat

Caesar salat

Patè

Fylt tomat eller paprika

Hvor mange er dere, og hva er hovedretten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har visst litt lik smak som Tiger:)

Damp fem asparges til hver, surr to store skiver kald parmaskinke rundt hver bunt. Kok en blanding av rødvin og balsamicoeddik og krydder leeeeenge til det blir en tyktflytende saus/ dressing. Litt store biter ekte parmesan over det hele, og du har en herlig smaksopplevelse... mmmmmmmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...