Gjest green tea Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 i sluten av barne skolen så var det en gut som oppnet en dør såm førte til dusjen i gym eller svøme grade roben jeg er lit usiker der. men jeg var klis naken. har noen oppleft noe lignede
Larsern Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 i sluten av barne skolen så var det en gut som oppnet en dør såm førte til dusjen i gym eller svøme grade roben jeg er lit usiker der. men jeg var klis naken. har noen oppleft noe lignede Ja. Tidligere denne uka mens jeg sto i omkledningsrommet på et treningssenter i Trondheim. Flaks for jenta at de hadde hjertestarter.
Nimorna Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Haha, det du beskriver der var den våte drømmen til noen av jentene i min klasse. På barneskolen lot de døra til garderoben stå ulåst med vilje, i håp om at guttene skulle komme inn. De ble dritsure når jeg låste døren, og spurte meg surt "Gjør det noe om guttene ser oss nakne?!" Billige horer in spe. Om de er så desperate etter å vise seg frem kunne de vel heller strippe i skolegården; det er ikke nødvendig å slippe gutta inn i jentedusjen bare fordi de selv ønsket å vise seg frem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå