idaeeh Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Hei! Jente på 21 her, som nettopp har tatt en stor avgjørelse med å fettsuge lårene. Noen som har erfaringer med dette? Er selvfølgelig skeptisk til selve inngrepet og redd for narkose. Redd jeg aldri skal våkne igjen. Er vel naturlig å være litt redd før en operasjon. Noen som har erfaringer med fettsuging av lår? Jeg kan jo nevne at dette skal gjøres ved Fertilitas i Estland. Har hørt bare positivt om klinikken og kirurgene der, i tillegg er det jo mye billigere. Noen som har erfaringer med klinikken?
Gjest :) Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Hei! Jente på 21 her, som nettopp har tatt en stor avgjørelse med å fettsuge lårene. Noen som har erfaringer med dette? Er selvfølgelig skeptisk til selve inngrepet og redd for narkose. Redd jeg aldri skal våkne igjen. Er vel naturlig å være litt redd før en operasjon. Noen som har erfaringer med fettsuging av lår? Jeg kan jo nevne at dette skal gjøres ved Fertilitas i Estland. Har hørt bare positivt om klinikken og kirurgene der, i tillegg er det jo mye billigere. Noen som har erfaringer med klinikken?
Gjest :) Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Hei ser dette inlegget er lenge siden, men lurer på hvordan det gjekk med deg? var d vondt? vurder selv å gjøre det samme, men er usikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå