Plutseliten Skrevet 22. mai 2010 #21 Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hahah, så mye moro! Ler så jeg griner her.. Har ikke noen fortellinger selv, men håper flere kommer på noen så vi kan le litt til.. Endret 22. mai 2010 av Plutseliten
Cata Skrevet 22. mai 2010 #22 Skrevet 22. mai 2010 Hm, ikke misforståelser akkurat men definitivt "snakkfeil". Jeg var student og hadde nettopp hatt eksamen. På vei ned i byen for å møte en venninne etterpå så kjente jeg jeg var sulten og stakk innom et bakeri jeg tilfeldigvis kom forbi og uttalte følgende krystallklare bestilling: "Hei, kan jeg få to boller uten rundstykker?" Jeg aner til dags dato ikke hvordan det der kom ut . Jeg mente jo selvsagt boller uten rosiner, men det var ikke så lett for den stakkars ekspeditøren å skjønne. Muligens hadde jeg lest et skilt der det sto "Rundstykker" og så slo hjernen krøll på seg i det avgjørende øyeblikk.
Plutseliten Skrevet 22. mai 2010 #23 Skrevet 22. mai 2010 Hm, ikke misforståelser akkurat men definitivt "snakkfeil". Jeg var student og hadde nettopp hatt eksamen. På vei ned i byen for å møte en venninne etterpå så kjente jeg jeg var sulten og stakk innom et bakeri jeg tilfeldigvis kom forbi og uttalte følgende krystallklare bestilling: "Hei, kan jeg få to boller uten rundstykker?" Hahaha :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå