Gå til innhold

Merkelig opplevelse etter sex


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

I dag morges hadde jeg og samboer sex rett etter at vi våknet. Han var skikkelig hard, som han pleier om morgenen. Vanligvis når han står opp og går på toalettet sier han at det kan være vanskelig å få tisset normalt, at det blir for mye trykk siden han er hard, på en måte, og da må han nærmest "runke" tisset ut. Når vi nå altså hadde hatt sex, med ham øverst, og vi begge hadde kommet ble han liggende oppå meg mens han gne seg mot meg, litt inn og ut mens vi slappet av (han var fortsatt litt hard). Men så vet jeg ikke helt hva som skjedde, plutselig tisset han på seg inni meg, og klarte ikke å slutte. Hva kan ha skjedd her? Kan denne gniingen ut og inn få ham til å slappe av på samme måte som når han går på toalettet om morgenen? Kan han ha følt at han skulle til å komme mer og dermed "sluppet det ut" med vilje? Eller er det mulig for en voksen mann å være så trengt at han plutselig ikke fysisk klarte å holde seg lenger og dermed tisser på seg?

Var ganske merkelig, og litt morsomt å se ansiktsuttrykket hans når det skjedde, blanding av salighet og frustrasjon over å ikke klare å stoppe; han tisset ganske mye. Kan dette være farlig for meg forresten? Vasket meg godt etterpå og har ikke merket noe ubehag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er farlig. Det verste som kan skje er vel irritasjon/ubalanse/sopp der nede pga. dette?

Jeg er ingen ekspert, men min tanke er at han slappet såpass av etter sex, og dermed slappet han kanskje av litt for mye, og dermed bare skjedde det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe det er noe farlig - hverken for deg eller han. Det har vel aldri skjedd før? Da er det jo bare å vente å se om det skjer igjen. Hvis det gjentar seg jevnlig i fremtiden, så ville jeg kanskje blitt litt bekymra.

Men jeg vil gjette, som det ble sagt over, at han bare slappet av litt for mye, og at det da ble litt vanskelig å kjenne "hva som var hva" før det var for seint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, jeg ville vente til han hadde tisset seg ferdig før jeg startet med sex neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

plutselig tisset han på seg inni meg, og klarte ikke å slutte. Hva kan ha skjedd her? Kan denne gniingen ut og inn få ham til å slappe av på samme måte som når han går på toalettet om morgenen? Kan han ha følt at han skulle til å komme mer og dermed "sluppet det ut" med vilje? Eller er det mulig for en voksen mann å være så trengt at han plutselig ikke fysisk klarte å holde seg lenger og dermed tisser på seg?

Hadde jeg ikke godtatt!

Hva skjedde med madrassen: gjennomsyret av ekkelt tiss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere. Da er jeg ikke uten videre bekymret. Har fortsatt ingen ubehag eller noe, så satser på at det går bra.

Har aldri skjedd før nei, så dere har nok rett i at det ble litt for avslappet :fnise: Uff han ble ganske flau, stakkar. Merkelige greier, får prøve å unngå å ha sex om morgenen uten en liten tur på toalettet først i fremtiden, just in case ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg ikke godtatt!

Hva skjedde med madrassen: gjennomsyret av ekkelt tiss?

Akkurat det gikk greit, vi lå oppå en dyne, så den ble bare kastet i vaskemaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig avslappet etter sex og full blære er kanksje ikke alltid en god kombinasjon?Neppe farlig for deg, og litt styr med å vaske madrass er vel den verste konsekvensen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Det har jeg aldri opplevd eller hørt om.

Men tiss er sterilt når det kommer direkte fra kroppen, så det er nok ikke skadelig. Men jeg hadde vært oppmerksom på endringer i utflod og lukten fra dåsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde jeg ikke godtatt!

Hva skjedde med madrassen: gjennomsyret av ekkelt tiss?

Hva skulle du gjort med det?

Skjedd er skjedd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg ikke godtatt!

Hva skjedde med madrassen: gjennomsyret av ekkelt tiss?

Du hadde ikke godtatt et uhell? Hehe, jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hadde jeg ikke godtatt!

Hva skjedde med madrassen: gjennomsyret av ekkelt tiss?

Enig. Æsj og atter æsj. Høres ut som en 12åring jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn kan ofte få problemer med å komme også, om de ikke får tømt blæra før sex. Når din klarte å komme uten å ha vært på do, så ble det kanskje litt for mye på én gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er muskelen til blæra nærmest forseglet, når mannen er opphisset. Dette for å forhindre at det kommer masse urin i lag med sæden ved orgasme. Dog, ved mannens orgasme slippes det løs diverse hormoner, bl.a. et ekstremt kraftig muskelavslappende (derfor vi blir så utrolig trøtt i noen tilfeller). Kan godt se for meg en sammenheng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er sikkert mye mer normalt enn man tror. Dog jeg aldri har hørt om det før, høres det svært logiskt ut. Det er flott at du tar det på en såpass grei måte. Og til de over som "ikke godtar dette"; hvordan i all verden skal man ikke godta uhell? Unnskyld meg, skjerp deg.

Det var jo bedre at det var det som kom ut, ikke noe fra den andre siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...