Gjest green tea Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Selskap mat taco Desser fruktsalat med sjokolade saus og vanilje saus . Snaks popp korn uten fett. frukt smodis hva sines du.
Gjest Vito - nr to Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Selskap mat taco Desser fruktsalat med sjokolade saus og vanilje saus . Snaks popp korn uten fett. frukt smodis hva sines du. Stusser selv litt over taco + en tradisjonell dessert, men innrømmer gjerne at jeg ikke har den store erfaringen med taco til selskapsbruk. Ellers synes jeg dette høres helt greit ut. Er selv ingen taco-elsker, men det var menyen du spurte om, ikke min smak.
Kråkesaks Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Det kommer an på hva slags selskap det er snakk om, men for en grei vennefest høres dette bra ut.
Djungelvrål Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Ville ikke valgt taco fordi taco ikke er selskapsmat.
I.am.me Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Jeg syns godt at taco kan være selskapsmat, hvis det er et ganske avslappet selskap med f.eks en vennegjeng som kommer på besøk Selv liker jeg gjerne å servere flere ting. Jeg synes det er litt 'tungt' og 'stivt' å servere èn rett på et fat, og plutselig så er det noe noen ikke liker osv. Da er det fint med litt flere varianter også er det jo fint at man kan forsyne seg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå