Gjest Alive Skrevet 24. september 2003 #41 Skrevet 24. september 2003 He,he...ja hun er ganske ivrig på å leke inne på snikk-snakk
Sharissa Skrevet 24. september 2003 #42 Skrevet 24. september 2003 Tror nok jeg er blant de som er ganske anonyme her inne. Tror ikke det er så mange som vet hvem jeg er. Forresten er Mae og Minnie samme person?? virket sånn når noen skrev minnie/mae
MarianneE Skrevet 24. september 2003 #44 Skrevet 24. september 2003 Er jeg kjent..?? *lurer* Jeg ser vaffal på deg som kjent, om det betyr noe.....
ivanka Skrevet 24. september 2003 #45 Skrevet 24. september 2003 Forresten er Mae og Minnie samme person?? virket sånn når noen skrev minnie/mae ja. mae/minnie/milla etc.
Gjest Hilde K S Skrevet 24. september 2003 #46 Skrevet 24. september 2003 Klart jeg er kjent !!! *Oser av selvgodhet* De jeg mener er kjent er de som har skrevet en del innlegg. Det tar ofte en god stund før jeg legger merke til nye brukere. Altså ; leser innleggene til nye brukere, konstanterer at det er en ny bruker men husker ikke ofte navnet fra gang til gang.
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #47 Skrevet 24. september 2003 Jeg er også kjent!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Selv om jeg ikke har brukernavn
Dødspingvinen Skrevet 25. september 2003 #48 Skrevet 25. september 2003 Føler meg slettes ikke kjent enda. Kommer nok ikke til å ha den følelsen før jeg har en del tusen innlegg under beltet De jeg regner som godt kjente for meg,er de som var her da jeg beynte. Så egoistisk er jeg altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå