Gå til innhold

kjente brukere


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eh... :roll: Over tusen innlegg på under to mnd.. :wink:

:grine: Bare fordi jeg har så mange konsulenter at jeg ikke trenger å jobbe, blir jeg beskyldt for å ikke ha noe liv... :grine:

Anna Lovinda' date=' du kan ikke være langt unna med dine oppimot 30 innlegg pr. dag ... hvordan orker du ?[/quote'] Jeg har ikke noe valg. Jeg er hektet - avhengig. KG er blitt min rus og misjon i livet. Jeg blir helt dårlig de dagene jeg har under 20 innlegg.

Anna Lovinda - som ikke er "kjent", men aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, lurer på om noen kommer og sier: "Jeg anser meg selv for å være en rimelig profilert og kjent bruker" :wink:

Og - bare for å ha sakt det: Jeg anser ikke meg selv for å være kjent bruker. (kun for noen få i såfall?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at Embla er en kjendis!

Jeg er også litt redd for at hun kan bli oppdaget utenfor KGs grenser, men stoler på at hun husker røttene sine :Nikke:

Lille Ragu sørger nok uansett for å holde henne på bakkenivå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at Embla er en kjendis!

Jeg er også litt redd for at hun kan bli oppdaget utenfor KGs grenser, men stoler på at hun husker røttene sine :Nikke:

Lille Ragu sørger nok uansett for å holde henne på bakkenivå...

:ler: Siden du nevner det, Mie - skal ikke underslå at det vanker tilbud fra både det ene og det andre forumet ( :Gjesp: det er jo så sliiitsomt i grunnen ahhh...) Sier ikke noe på det egentlig, men det var jo dette med å huske hvor man kommer fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser meg selv til å være ganske godt kjent her!.... Ikke nødvendig vis så godt likt av alle... men kjent er jeg da.. Både pga snikksnakket mitt, flørting og usaklige kommentarer, sammen med de mer saklige innleggene der jeg etter beste evne prøver å være litt seriøs... 8)

sånn... Fornøyd Embla?... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anser meg selv til å være ganske godt kjent her!.... Ikke nødvendig vis så godt likt av alle... men kjent er jeg da.. Både pga snikksnakket mitt, flørting og usaklige kommentarer, sammen med de mer saklige innleggene der jeg etter beste evne prøver å være litt seriøs... 8)

sånn... Fornøyd Embla?... :wink:

Absolutt! Dette står det respekt av! :D

Andre som tør :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg sjøl vel :ler:

Det er helt klart folk legger merke til forskjllige folk. For meg så er kjente personer de jeg har lagt merke til og de jeg har/hadde litt kontakt med..

Ingen nevnt ingen glemt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Føler meg egentlig ganske normalt anonym i den forstand at jeg ikke stikker meg veldig ut her inne.

Er den jeg er uten å vise for mye av meg.

Tror kanskje folk vet hvem nicet mitt er og ikke mere enn det, og jeg trives i den rollen.

Det er jo noen som er veldig høyt profilert har inne og vi vet vel hvem de er, og det er noen som holder en lav profil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jo noe til å ikke legge merke til airbagene dine, Barbie :wink:

Juggernaut skrev:

Både pga snikksnakket mitt, flørting

Flørting er bare fornavnet, Juggernaut. En stund lurte jeg på om du var gift eller samboer siden jeg har forstått at du har barn, men etter å ha lest diverse innlegg fra deg så har jeg forstått at du umulig kan være det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...