Gå til innhold

kjente brukere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er nok ganske gjennomsnittlig her inne ja - en av den store massen. Folk kjenner kanskje igjen kaktusen, men er nok ikke blant de som stikker hodet mest frem. Er ikke så veldig aktiv om dagen heller - er bare innom i ny og ne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter naken-diskusjonen innservel at jeg nok kan plasseres i kategorien "kjent". Det haglet jo inn pm'er en stund der....

Skrevet

Flørting er bare fornavnet, Juggernaut. En stund lurte jeg på om du var gift eller samboer siden jeg har forstått at du har barn, men etter å ha lest diverse innlegg fra deg så har jeg forstått at du umulig kan være det.

Når det legges så tykt på som det gjør m bl a Chimp, da er det vel ikke flørting lengre... :wink: Da blir det bare tull.... :wink:

Forøvrig er jeg litt singel ja... :roll:

Gjest sexysadie
Skrevet

Tror nok jeg kan si at jeg er rimelig kjent her inne på KG ja.

Skrevet

MEG!

Jeg prøver virkelig å skjule min identited. Men huff, se hvor det ender. :ler:

Skrevet

Jeg tror ikke jeg er en av de mest kjente.

Den mest kjente brukeren her inne må jo være Milla/Minnie/Mae eller hva?

Skrevet

Ok - Juggernaut - det var ikke ment som et angrep som du måtte forsvare deg for - jeg var bare en smule nysgjerrig.

Selv er jeg langt ifra noen "kjendis" på Kvinneguiden - og ikke har jeg intensjoner om å bli det heller :wink:

Men selvsagt er der personer som jeg gjenkjenner - de fleste fordi de har skrevet flere tusen innlegg og dermed er gjengangere i nærmest hver en diskusjon jeg er innom. Så er det noen som jeg legger merke til fordi de skriver veldig godt - morsomt, fengende og interessant.

Skrevet

De jeg anser som "kjente" brukere her inne er Lea, Tusenfryd, Kira, Sexysadie, Minnie/Mae, Embla S og Care. Det er de jeg kommer på i farten ihvertfall

Skrevet
Jeg føler at jeg begynner og bli forholdsvis godt kjent på KG.

-Både på godt og vondt! :wink:

Ja, med den Avataren du har Barbie så er det ikke så lett å gjemme seg vekk (rent misunnelig jeg) :ler:

Skrevet

Jeg er nok ganske ukjent her inne, hvertfall som Ursula.

Klart det er noen man legger mer merke til enn andre.

Noen kjenner jo hverandre også, enten irl eller kun på nett/via PM, og da blir det jo til at man legger mest merke til dem.

Skrevet

Har nå tenkt litt på denne tråden her.

Jeg tror nok jeg er en kjent bruker allikevell.

Jeg har i skrivende stund totusen-femhundrede-og-noen innlegg her, og er her hver dag og skribler ned ting og tang.

Jo, er kanskje kjent her allikevell...... :)

Skrevet

Ja du er kjent MarianneE - og SexySadie, Lea, Mae, Tusenfryd, Hege (kanskje ikke bruker, men likevel...), Sandman, Juggernaut, Chimp, Maiken.... masse fler også sikkert, men disse ser jeg på som kjendiser.

Suz

Skrevet

Er vel ikke direkte ukjent tror jeg, siden jeg er her hver dag og har skrevet noen innlegg. Men blir jo ikke nevnt, så kanskje jeg er det allikevel. :ler:

Skrevet
Ja du er kjent MarianneE - og SexySadie, Lea, Mae, Tusenfryd, Hege (kanskje ikke bruker, men likevel...), Sandman, Juggernaut, Chimp, Maiken.... masse fler også sikkert, men disse ser jeg på som kjendiser.

Suz

Bare si ifra om du vil ha autografen min!! :hoho:

Skrevet
Bare si ifra om du vil ha autografen min!!  :hoho:

Rooolig nå.... :wink:

Suz :kul:

Skrevet

Det er vel bare å gå på medlemslista det, sortere synkende etter flest innlegg, så får man dem ramset opp :wink:

Skrevet

Lillemor har jo skrevet 4000 innlegg med enn alle andre jo!.... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...