Gå til innhold

At gutter kan være så drittsekker..

Fremhevede innlegg

Gjest Anonym nå..
Skrevet

Kom nettopp hjem. Har vært ute med noen venninner, vi var på bar, og der traff jeg en gutt på min alder, 22 år.

Vi flørta og klina litt, og det endte som det av og til gjør, at jeg ble med ham hjem ganske tidlig i kveld for å gjøre en lang historie litt kortere.. :oops:

Dette har jeg ikke for vane med å gjøre med vilt fremmede, men han var veldig sjarmerende og hyggelig..

Vi endte i senga hans, og hadde ganske god sex, uten å gå i detaljer.. :oops:

Og rett etter kommer det fæle.. Han ba meg om å gå, for han skulle sove, sa bare rett ut at nå måtte jeg gå, jeg trodde han bare spøkte, og bare lo, men han mente det, og ba meg kle på meg å gå.. Har aldri i mitt liv følt meg så skitten og brukt noen gang, sto og gråt når jeg stod utenfor å venta på taxi, og klissen sæd rant nedover lårene.. Det var rett før jeg brakk meg.. Angrer så vanvittig..

Men at noen kan oppføre seg sånn mot andre.. Det er for meg helt utrolig. Har andre opplevd noe lignende, trodde ikke det fantes gutter som oppførte seg sånn. Ventet ikke akkurat at dette var starten på noe, men trodde ikke gutter kunne vær så fæle.. Ble nesten helt edru på ett blunk av det han sa.. :evil:

Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, men følte bare at jeg måtte få sagt dette til noen, og lurer på om andre har møtt noen som kan være så DRITTSEKK..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg da! :cry:

Det var ingen hyggelig avsluting på kvelden.

Jeg er noen år eldre enn deg, og vet godt at gutter kan være nettopp så jævlige. Men man lærer da forhåpentligvis av erfaringene man gjør seg. One night stands fører sjeldent til noe mer. Likevel kunne han jo godt vært litt hyggeligere da.

Skrevet

:trøste:

(og bruk kondom ved neste one night stand, så slipper du både sæd nedover lårene og en bråte andre ulumskheter)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det hørtes ganske fornuftig ut!

Det var vel ikke så spennede med deg da.

Deler av innlegget er slettet, unødvendig kommentar

Remyline -Moderator-

Skrevet

Minner meg om en film jeg har sett en eller annen gang ...

Skrevet

Ja, gutter kan være sånn, vi har vel lært av dere........ikke det at jeg noengang ville engang tenke å gjøre slik. Jeg hadde tatt veldig godt vare på deg. Men merk at GUTTER kan gjøre sånt, ikke MENN!. Ekte menn vet å behandel kvinner ordntlig. Men hva kan man forventer når det gjelder one-night stands? Man kjenner jo ikke hverandre.........lær av feilene dine....

Skrevet

Det finnes mange drittsekker der ute ja.. Synd du traff på en av dem, trøst deg med at han skal leve med seg selv, mens du heldigvis slipper :-?

Skrevet

Usj! :o

Du har møtt på en egoist, det er det ikke tvil om.

Vel er et ons kanskje bare for en natt, men det får da være grenser?

Kanskje han hadde kjæreste som kom hjem neste morgen?

Fysjom!

dorian

Skrevet

Du ble tent, og du sier at dere hadde god sex. Hva er problemet? Det er klart at han kunne latt de bli til dagen etter, hvis det var viktig for deg.

Skrevet

Sånne ting gjør meg forbannet! Uansett om det blir kun en ONS, skal man vise respekt for den andre personen! Denne personen har etter min mening ingen respekt for seg selv heller, så da blir det vel vanskelig å vise respekt for andre og... Som det ble sagt lenger opp, ta lærdom av dette!

Mvh

Skrevet

Fy faen, for en dust! Noen burte advare andre jenter om sånne altså!

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det en regel at to som treffes tilfeldig, og som velger å ha sex sammen, må holde på til morgenen?

Hvis begge har hatt det bra, så kan da sexen i seg selv ha en egen verdi, uten at man spiser frokost sammen?

Skrevet

Det er da litt hjerteløst å kaste dama ut rett etter det har gått for han.. Ikke snakk om å "holde på" hele natten, men det må da gå an å ta en time eller to etter sex, i det minste la dama ta en dusj og si det på en pen måte.

Gjest Anonymous
Skrevet
Det er da litt hjerteløst å kaste dama ut rett etter det har gått for han.. Ikke snakk om å "holde på" hele natten' date=' men det må da gå an å ta en time eller to etter sex, i det minste la dama ta en dusj og si det på en pen måte.[/quote']

Dette blir flisespikkeri. Hvis han var skikkelig trøtt og bare ville sove, hva skulle hun med en time eller to ekstra? For å ligge å glo i taket alene?

Dusje fikk hun mulighet til hjemme. "Sæden rennende nedover lårene" er å overdrive, krisemaksimere.

Jeg mener han valgte en ærlig og grei oppløsning, og har problem med å se han som en stor "forbryter".

Skrevet

Drittsekk? Tja .... dette ligger nok mer i dine forventninger enn i at han er en drittsekk. Du ble med han hjem og du sa ja til en ONS (kanskje var du også pådriver). Hvis du forventet å ligge tett omslynget sammen med han resten av natten, mens han visket søte ord i øret ditt - kanskje laget frokost til deg om morgenen, vel ... da har du nok vært litt naiv. Han sendte deg hjem for å forhindre en pinlig stemning neste morgen og han vil ha sengen for seg selv. Du visste hva du gikk til da du ble med han hjem første kvelden ... eller sagt på en annen måte, du BURDE visst hva du gikk til. Det gjorde du altså ikke, og ble såret. Dumt, men nå vet du bedre.

En annen ting jeg tenkte på da jeg leste innlegget ditt. Hvis det hadde vært en kvinne som hadde gjort det samme - bedt typen gå midt på natten etter ONS, så skal jeg vedde på at folk her inne hadde reagert anderledes.

Gjest Anonymous
Skrevet

ka du e sutre itte, han har ikke gjort noe alvorligt, byttet var nedlagt, så då ville han sove.

Skrevet

ble du ike med han hjem for å ha sex da...

du sa jo selv at du syns sexen var deilig ..

skjønner at du følte deg litt avvist men formålet med å dra til han var vel å ha sex...

jeg vet ikke hva jeg hadde gjort for jeg har aldri hatt damer bare for en natt..

har hatt dem flere netter forå si det sånn

for sexen blir jo bedre og bedre for hver gang..

Gjest sexysadie
Skrevet

Dettte har skjedd meg også.

Jeg fortalte alle venninnene mine om ham og han fikk skikkleig trøbbel med å skaffe seg ONS etter dette....

Til pass for ham§!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Min første tanke hadde vært. :evil: HEVN :evil:

Skrevet

Du får lære av erfaringen. En ons ender ganske sjelden bra, enten er det som du beskriver, eller det blir pinlig dagen etter.

Men du, bruk kondom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...