Gå til innhold

Sex for tidlig=the end?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fast bruker;anonym idag

Jeg traff en vidunderlig kar for 14 dager siden, og det har gått ganske fort i svingene....2 dater, hvorav den siste endte med sex (fantastisk sex forresten....)

Jeg har oppfattet det slik at han ønsker å starte et seriøst forhold, hvilket jeg ikke er fremmed for, men har likevel en litt ekkel følelse av at han bare sier han vil treffe meg igjen for å være hyggelig....(vi har ikke hatt anledning til å treffes igjen enda....kun snakket på telefonen, sms osv.....)

Gutter - er det slik for noen av dere at dersom sexen blir "unnagjort" såpass tidlig, så er spenningen borte? Ikke mer å "jakte" på?

Vil takke for alle synspunkter....

Hilsen oppegående jente som føler seg plutselig svært så uerfaren...kanskje naiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Randabergmann 22

Ja, må innrømme at jeg kan gå veldig langt for å få ei jente til sengs, og kan være rask å dumpe henne etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk Randaberg, ærlighet varer lengst....

Men, problemet mitt er at han har ikke dumpet meg....Han fortsetter å ringe han...det er liksom ikke måte på hvor interessert han er i å starte et seriøst forhold...

Er ikke det å dra det litt for langt???

Dersom han ser på oss som fix ferdig, må han vel ha baller nok til å si det til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis han driver å ringer deg og maser om forhold ser han vel ikke på deg som fiks ferdig...

må jo teste ut dama får du kan ha et seriøst forhold da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppfattet det slik at han ønsker å starte et seriøst forhold, hvilket jeg ikke er fremmed for, men har likevel en litt ekkel følelse av at han bare sier han vil treffe meg igjen for å være hyggelig....(vi har ikke hatt anledning til å treffes igjen enda....kun snakket på telefonen, sms osv.....)

Hvis han sier han vil treffe deg igjen, så antar jeg at han mener det. Hvis jeg ikkje hadde vært interessert i noe mer så hadde jeg ikke fortsatt kontakten på telefon, sms.

Gutter - er det slik for noen av dere at dersom sexen blir "unnagjort" såpass tidlig, så er spenningen borte? Ikke mer å "jakte" på?

For noen kan vel det være tilfelle, men i så fall hadde han vel ikke fortsatt kontakten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

men regelen er fremdeles: Vil man ha noe seriøst så ikke hopp til køys med en gang.

La d gå over en 3 ukers tid.

D gjelder mann som kvinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men regelen er fremdeles: Vil man ha noe seriøst så ikke hopp til køys med en gang.

La d gå over en 3 ukers tid.

D gjelder mann som kvinne

vel jeg og damahoppa tilkøys dagen etter vi møttes..

og vi har et seriøst forhold..

men jeg er ikke somalle andre heller da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Takk folkens...tror jeg er en smule paranoid for tiden... :lol:

Blir lett sånn når det står følelser på spill....

tror du mer skal høre på det han sier, i stedet for å prøve å tolke alt. Slapp av og nyt det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex "for tidlig" trenger ikke være noen krise.

Jeg og min traff hverandre med det utgangspunkt å bare ha litt uforpliktende festligheter sammen.......ser jo hvordan det gikk....Nå har vi et fast og fint forhold.

Det er ikke alltid ting går i den retningen man hadde planlagt :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...