Gå til innhold

Ned i vekt uten trening

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva bør man spise for å gå ned i vekt og miste litt fett, når man ikke har mulighet for å trene? Overhode

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle har mulighet til å trene.

Man bør holde seg rundt 500 kcal under det kalorinivået som trengs for å opprettholde vekten sin for å gå ned. Et slikt underskudd over tid vil føre til vektnedgang. Sørg også for å spise mange måltider i løpet av dagen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alle har mulighet til å trene.

Man bør holde seg rundt 500 kcal under det kalorinivået som trengs for å opprettholde vekten sin for å gå ned. Et slikt underskudd over tid vil føre til vektnedgang. Sørg også for å spise mange måltider i løpet av dagen.

Nei, alle har ikke muligheter til å trene. Har fått streng beskjed av lege at jeg ikke kan trene, og da holder jeg det for å ikke bli skadet for resten av livet.

Skrevet

Å ta trapper i stedet for heis, å gå til jobb fremfor å bile er altså helt uaktuelt?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo kanskje prøve http://www.bailine.no/web/

Her trenes du mens du ligger, samtidig som du får oppfølging i forhold til hva som er lurt å spise..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Å ta trapper i stedet for heis, å gå til jobb fremfor å bile er altså helt uaktuelt?

Med krykker blir det ekstremt vannskelig å gå 5 etasjer opp trapper eller 2km. Har hatt en alvoig operasjon etter at akillisen røyk + litt andre invendige skader, og må bruke krykker i nesten 6mnd. Men vil gjerne ned i vekt før dette..

Skrevet

Jeg hadde en helt enorm vektnedgang for et par år siden. Dette ble mulig ved å følge atkins filosofien. Dropp de usunne karbohydratene. Jeg var elendig på trening på den tiden, men raste ned 14 kg på 4 mnd. Genialt;)

Er på`n igjen for meg nå, men med litt mer karbohydrater og mer fysisk aktivitet:)

Les gjerne mer på lavkarbo.no om denne livsstilen

Skrevet

Det går fint å gå ned i vekt med et normalt kosthold også, må vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...