Gå til innhold

Reddiken,-med hodet i sanden.


Ridder Reddik

Anbefalte innlegg

Ja... :roll:

Ser at så mange skriver dagbok, og en ekte reddik må jo følge med i tiden. Skrev mye dagbok før, men det er maaaange år siden. Så hva skal man skrive...? Her går det jo stort sett i bleier, trass og snørr...og en kaffekopp i ny og ne...

Jaja...kjenner jeg meg rett ( og det håper jeg virkelig at jeg gjør :lol: ), blir det vel ikke så mye fornuftig.

Men nå er jeg ihvertfall i gang, så får vi se hva reddiken drar opp av jorda i tiden som kommer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja...så var det oss igjen da, dagbok...og det på en helt alminnelig lørdag, tilogmed. Det mest spennende som har skjedd i dag, er at jeg har planta tulipanløk. Ikke mye æksjen. Og selvfølgelig litt irritasjon over svigermor, som vanlig. Ja, for jeg er så heldig å ha mine kjære svigerforeldre i huset ved siden av. Så selvfølgelig kommer svigermor for å dirigere litt hvordan ting skal gjøres i min hage. :evil: Noen vil kanskje si at jeg overreagerer, men får du mange nok dråper, vil du til slutt få et helt hav. Og jeg drukner snart... Men nok om det.

Jeg fryser, det er kaldt. Minstejentene sover.

Ja, jeg må bare nevne det; eldstejenta mi er i "spør og grav om alt mellom himmel og jord"-alderen. Vet det er helt normalt, det er bare sunt å være litt nysgjerrig. Prøver å svare så godt jeg kan, det er jo sånn hun lærer. Men hun gjør meg til tider sprø...

Et eksempel:

-hvorfor har du stripete genser, mamma?

-tja...det er vel fordi jeg liker striper det, da.

-hvorfor liker du striper?

-hmmm...jo, jeg syns striper er fint.

-hvorfor syns du striper er fint, da?

-eh...jo, altså...er det ikke fint, da?

-jammen, hvorfor syns du det er fint???

Ja, og sånn kan det fortsette. Hun gir seg jo aldri. Dette var bare et eksempel, slik spør og graver hun om alt, fra morgen til kveld. Og jeg er ikke verdens mest tålmodige person... :lol: Men hun er jo søt, da...

Jaja...nå skal vi snart ut en tur, og gjøre noe av det morsomste jeg vet om :D ...ut og bruke penger...Yeehah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må bare løfte opp dagboka mi litt, jeg. Liker å være på topp... :sjarmor:

Uff..vesla har blitt forkjøla og begynner så smått å kjenne symptomene selv...hrmpf... Dårlig med søvn i natt. Snørr og sutring på den ene sida, og mannesnork på den andre. Trøtt som ei strømpe i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det deilig høst. I morgen skal vi gå tur i skogen, og grille pølser. Blir koselig, det. Gamlefar har kommet hjem fra Frankrike, og har kjøpt røyk til meg. :D :D :D

:-? Snart bursdagsselskap... Burde ta en skikkelig storrengjøring. Gleder meg... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...