Gjest gjest_T Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Ja, hvor skal jeg starte.... Jeg tenner veldig på sterke og dominerende menn, liker å bli holdt fast når det er snakk om kyssing og sex. For eksempel hvis man begynner å kysse/kline, og man da legger seg på seng/sofa, og fyren holder hendene mine fast over hodet mitt og kysser heftig, da blir det noe på han, og den behandlingen fortsetter gjerne i sengen, for å si det sånn... hehe Sånn har det vært så lenge jeg kan huske og har hatt en kjæreste før som har vært litt med på leken. Men nå har jeg møtt en fuckbuddie som er sterk og dominerende, og han drar den litt lenger, som at han gir meg *straff* og *krever* ting, uten at jeg vil gå mere konkret inn på hva dette gjelder Men saken er at jeg blir så sykt kåt av at han "bestemmer" ting på den måten, har aldri blitt så klar av så lite noen gang, en kort sms kan være nok, og jeg er helt på tuppa.... Kjenner at jeg gjerne vil ha det sånn med ny kjæreste også, håper det er flere sånne menn der ute, hihihihi Bor det en light sub/bdsm i meg kanskje?!?
Gjest MikeWaters Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Bor det en light sub/bdsm i meg kanskje?!? Ikke umulig det, vi har vel alle en dragning mot den ene eller andre varianten. Jeg for min del switcher, og trives godt i begge roller, men er nok aller mest tilfreds når jeg blir dominert litt
SMann Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Det er flere slike der ute... du er nok sub/bdsm...jeg liker ikke "underdanig" som uttrykk fordi det kan gi assosiasjoner til at man ikke er likeverdige som mennesker...men kos deg med det du har...og ikke vær så nøye med definisjonen...
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Hadde jeg møtt deg TS, og hatt sex med deg, kan du være sikker på at jeg hadde tatt på meg silkehanskene, insistert på kosesex, strøket deg ytterst ytterst varsomt på kroppen mens jeg hvisket "kjærlige" ord til deg, og hvinet som ei tenåringsjente når det gikk for meg, bare på pur faen. Det er bare én ting jeg hater liker mye som dominante menn, og det er kvinner som liker dominante menn.
SMann Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Hadde jeg møtt deg TS, og hatt sex med deg, kan du være sikker på at jeg hadde tatt på meg silkehanskene, insistert på kosesex, strøket deg ytterst ytterst varsomt på kroppen mens jeg hvisket "kjærlige" ord til deg, og hvinet som ei tenåringsjente når det gikk for meg, bare på pur faen. Det er bare én ting jeg hater liker mye som dominante menn, og det er kvinner som liker dominante menn. Kun misunnelse...men det er nok av kvinner i verden som ikke har behov for dominante menn...
Gjest gjest_T Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Ts her, takk for saklige svar MW og SMann Grunnen til at jeg skrev underdanig er fordi det nå strekker seg litt utenfor soverommet og inn i det dagligdagse med denne fyren, og jeg har ikke funnet ut at jeg har tent på det før nå!! Det er spennende og herlig synes nå jeg... Men jeg er veldig for at alle er like mye verdt altså, hehe Også du da gjest, vi hadde jo aldri i verden havnet i samme seng, så det trenger du ikke bruke tid og krefter på å bekymre deg for Godt vi er forskjellige vi mennesker
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #7 Skrevet 19. mai 2010 Kun misunnelse...men det er nok av kvinner i verden som ikke har behov for dominante menn... Misunnelse? På hva da, deg? Hahaha. Blir ikke misunnelig på neandertalere vet du, vennen.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Ts her, takk for saklige svar MW og SMann Grunnen til at jeg skrev underdanig er fordi det nå strekker seg litt utenfor soverommet og inn i det dagligdagse med denne fyren, og jeg har ikke funnet ut at jeg har tent på det før nå!! Det er spennende og herlig synes nå jeg... Men jeg er veldig for at alle er like mye verdt altså, hehe Også du da gjest, vi hadde jo aldri i verden havnet i samme seng, så det trenger du ikke bruke tid og krefter på å bekymre deg for Godt vi er forskjellige vi mennesker Tja, det skal du ikke si for sikkert. Dominante trekk eller ikke, sånne ting vises gjerne ikke utenpå og blir ikke avslørt før man er i senga. Eller forresten: du er sikkert ei Grorud-babe, som digger røffe typer med rånebil og sånne tøffe Porsche-jakker, foruten selvsagt en masse plass til overs i topplokket. Og du har garantert ei "strategisk plassert tatovering" eller fem også, hahaha. Nei hør, du har nå offisielt blitt ei bikkje, og fortjener å bli behandlet som en også. Gratulerer.
Gjest MikeWaters Skrevet 19. mai 2010 #9 Skrevet 19. mai 2010 Ikke svar tøffitrynet, la han/hun forbigå i stillhet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå