Gå til innhold

Hva er ditt beste skjønnhetstips?


Plutseliten

Anbefalte innlegg

Snart er sommeren her - den beste tiden på året, spør du meg. Man vil se frisk og ung ut, det er en tid hvor man vil føle seg vel og se bra ut rett og slett. Forutenom å ha en sunn og aktiv livsstil, hvilke hverdagslige skjønnhetstips har du å komme med som kan hjelpe andre? Enten om det er en type produkt du vil anbefale, eller et enkelt men effektivt tips som; drikk mye vann...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå med freshe sommerklær som du føler deg vel i! Også elsker jeg sko som sier flipp-flopp, det gir meg den ultimate sommerfølelsen :)Lekre legger er et must og kule solbriller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktsmasken A crash course in Skincare, fra Lush. Lukter og føles helt fantastisk :D

Den skal prøves :D Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...er man fornøyd med livet sitt så blir man mer selvsikker og tilfreds. Da kommer også den naturlige skjønnheten innenfra. Utstråling og "attitude" vil alltid gi mer enn sminke og ansiktsmasker (spør du meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bruke primer under foundation, å bruke hvit eyeliner på våtkanten, å bare bruke maskara på de øvre vippene, legge tynt lag først også bygge på med 2 til. False lash effekt fra max faktor er super.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sminke, som dekker all naturlig hud, hører ikke hjemme på sommeren (eller ellers på året for den saks skyld, men det er min personlige mening). Synes det er vakrest med lite sminke når man er solbrun, men en lipgloss, litt solpudder og mascara hører med.

Smykker i sølv med turkise stener ser lekkert ut på solbrune blondiner. Og smykker i gull med oransje stener er nydelig til brunetter som kler varme farger.

Lakkerte tånegler er sommer-skjønnhet for meg!

Ellers så ser man jo best ut når man har fått nok søvn, nok vann. Mye og hard festing er drepen for en frisk og sunn look!

Endret av missLynch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den naturlige looken er definitivt penest. Men vi må jo selvfølgelig jukse litt for å få frem den fine, naturlige looken ;) Nå på sommeren: få farget og formet bryn og vipper hos en proff, supertips! Vannfast mascara! Skaff en frisyre som trenger minimal styling. Lyserosa/beige transparent neglelakk. Dusjing hjelper fryktelig mye på hvor fresh man føler seg, særlig nå om sommeren når man svetter en del. Skaff dusjprodukter med litt peppermint-lukt, superdeilig! Peel huden ofte og gi den MASSE fuktighet! Bruk en superfresh og frisk parfyme som lukter nydusjet! Hvis man trenger å dekke til huden litt, vil jeg anbefale Laura Mercier oil-free tinted moisturizer (spf20), som dekker ca. som en lett foundation, men gir en superfin og naturlig glød. Sommerkjole og bare ben! Og ikke minst - en god holdning med mange smil! Jo bedre man har det, jo penere er man ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den naturlige looken er definitivt penest. Men vi må jo selvfølgelig jukse litt for å få frem den fine, naturlige looken ;) Nå på sommeren: få farget og formet bryn og vipper hos en proff, supertips! Vannfast mascara! Skaff en frisyre som trenger minimal styling. Lyserosa/beige transparent neglelakk. Dusjing hjelper fryktelig mye på hvor fresh man føler seg, særlig nå om sommeren når man svetter en del. Skaff dusjprodukter med litt peppermint-lukt, superdeilig! Peel huden ofte og gi den MASSE fuktighet! Bruk en superfresh og frisk parfyme som lukter nydusjet! Hvis man trenger å dekke til huden litt, vil jeg anbefale Laura Mercier oil-free tinted moisturizer (spf20), som dekker ca. som en lett foundation, men gir en superfin og naturlig glød. Sommerkjole og bare ben! Og ikke minst - en god holdning med mange smil! Jo bedre man har det, jo penere er man ;)

Skal si du tenkte på alt. Takk for svar! Alltid godt å få tips.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg synes er viktig er riktig formede øyebryn! Man får et helt annet ansikt hvis man har riktig form på de! Og ikke bare feks en sånn tynn strek.. (hvis man ikke er en av de få som kler det...)

Også ikke minst: velstelte føtter! At man ikke har knusktørre sprukne hæler og ekle negler :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Dainty

Man kommer langt med en glødende, solbrun hud (en god solkrem og jevnlig skrubbing + bodylotion, jeg bruker Dove Supreme Silk bodylotion som inneholder skimmer). I tillegg bør man ha stelte negler, lys beige neglelakk på fingrene og en skarpere farge på tærne. Det er finest å la håret henge naturlig på late sommerdager, gjerne med litt saltvannsspray. En god, lett parfyme er et must, jeg elsker Light Blue fra D&G om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...