Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 heisann..jeg er gutt på 32,likte damer trodde jeg da,helt til jeg traff en mann i 40 åra på byn natt til lørdag,ble faen meg med han hjem,fikk da pikk hele den natta,å vi forsatte på lørdag morgen,å herregud så godt...noen andre gutter eller hjenter som har gjort det samme?liker da damer jeg da...hmmmm
Gjest jeansgutt21 Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Ja, erfart å bli pult av gutter ja, syns det er superdigg, helt utrolige sterke orgasmer på meg da:) Er sammen med en dame, men er litt fleksibel. Jeg digger gutter også, men tror mer at det er stimulering av g-punktet som er den største grunnen til så sterke orgasmer, mer det enn at det er sex med gutter alene som gjør det så godt! Jeg er åpen for eksprimentering og har ikke sperrer på det meste innen sex:)
Gjest Micka Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Gjesp. Hvorfor spør man etter mannfolk-meninger på et kvinneforum?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Gjesp. Hvorfor spør man etter mannfolk-meninger på et kvinneforum? Forumet burde hete kvinne- og homseguiden. Men kanskje ikke så rart at homsene frekventerer forumet, de er jo litt kvinner også på en måte, liker jo menn de også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #5 Skrevet 19. mai 2010 Men jentesex for jenter er helt greit
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Forumet burde hete kvinne- og homseguiden. Men kanskje ikke så rart at homsene frekventerer forumet, de er jo litt kvinner også på en måte, liker jo menn de også. Ikke alle kvinner liker menn, vettu... Det blir litt feil å si at homser er som kvinner.
Gjest MikeWaters Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Forumet burde hete kvinne- og homseguiden. Men kanskje ikke så rart at homsene frekventerer forumet, de er jo litt kvinner også på en måte, liker jo menn de også. Hvis vi legger biologien til side et sekund, da vi stort sett ikke får gjort noe med den i en håndvending Hva gjør en mann til en mann, og hva gjør en kvinne til en kvinne? Er vi alle enige om hva som gjør oss "fortjent" til tittelen mann eller kvinne?
Gjest gutt Skrevet 22. mai 2010 #9 Skrevet 22. mai 2010 jeg ramla selv borti en mann en gang, ble rett og slett sjekket opp av en homse. Selv har jeg tanker om at det meste bør prøves før man dør, altså lovlige ting da selvsagt. så det endte med at vi lekte med hverandre i hans leilighet, en hel natt faktisk. Og jeg likte det veldig godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå