kontorstol Skrevet 19. mai 2010 #1 Skrevet 19. mai 2010 Da er grillsesongen her og jeg er lei av det samme gamle tilbehøret. Potetsalat og grønn salat. Potetsalaten jeg lager er av typen med majones og kefir, men vil gjerne ha oppskrifter på gode med olje. Hva er ditt favorittilbehør til grillmaten?
Alicia82 Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Da er grillsesongen her og jeg er lei av det samme gamle tilbehøret. Potetsalat og grønn salat. Potetsalaten jeg lager er av typen med majones og kefir, men vil gjerne ha oppskrifter på gode med olje. Hva er ditt favorittilbehør til grillmaten? Jeg er veldig glad i å kutte mange gode grønnsaker og ha de i folie eller grille de på spyd. Også synes jeg at koskos er et vel så bra tilbehør som potet eller ris. mmmm godt!
Gjest petre Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 Grønnsakspakker her også. Masse forskjellig løk inni, aubergine, squash, paprika og urter. Kan også ha poteter i båter, evnt i egne pakker. Synes det er godt med kalde sauser til, f.eks tzatziki og ajvar.
kontorstol Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. mai 2010 Åh ja Jeg har blitt så glad i kikerter i det siste så kanskje jeg skal prøve meg på noen oppskrifter med det. Får jeg kjøpt det på vanlig matbutikk?
Gjest Frosk Skrevet 19. mai 2010 #6 Skrevet 19. mai 2010 Åh ja Jeg har blitt så glad i kikerter i det siste så kanskje jeg skal prøve meg på noen oppskrifter med det. Får jeg kjøpt det på vanlig matbutikk? Jada, mange (de fleste?) matbutikker har kikerter
kontorstol Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 19. mai 2010 Sitter å sikler i bloggen din nå Frosk. Her var det utrolig mye fristende
Gjest Frosk Skrevet 19. mai 2010 #8 Skrevet 19. mai 2010 Sitter å sikler i bloggen din nå Frosk. Her var det utrolig mye fristende Takker!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #10 Skrevet 22. mai 2010 Potetsalaten jeg lager består av poteter, rød og gul paprika i små biter, rødløk. Deretter tar jeg en del olje på, slik at alt blir dekket og smaker til med balsamico. Til slutt krydrer jeg med salt og pepper. Smaker utrolig godt og jeg bruker den også som tilbehør til andre retter enn kun grillmaten
Thomasine Skrevet 22. mai 2010 #11 Skrevet 22. mai 2010 Som tilbehør til grillen har vi: * Grønn salat med fetaost! * Rattatoille (grønsakspakker med squash, paprika i flere farger, sopp, løk, hvitløk, pizzakrydder og olje) * grilla maiskolber * hjemmelaget Tzatziki * kalde Heinz-sauser * ovnsbakte poteter * rundstykker ( hvis veldig solrikt vær!! - da er det for varmt med poteter...) *som dessert til barna - grilla marsmellows!!
Gjest Nabojenta Skrevet 23. mai 2010 #12 Skrevet 23. mai 2010 Vi gjør det enkelt og har grillede maiskolber med paprika smør Ellers har vi soppsaus.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå