Gjest TS Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Etter å ha levd i et mangeårig samliv som for meg var følelsesløst traff jeg han som jeg trodde var mannen i mitt liv. Jeg virkelig elsket han de 7 mnd vi var sammen, og nøt å nyte og ha lyst på masse sex. Men vi havnet nok fort i et mønster som ble nokså forutsigbart, ennå vi snakket om å være spontane, ha sex masse ulike steder, prioritere lidenskap. Men for meg så var det så bra det vi hadde fordi jeg var så forelsket og tiltrukket, men skjønte jo nå at han savnet lidenskap (fra hans side tydeligvis da), og jeg antar jo (orket ikke spørre) at han savnet at vi var litt mer gærne og spontane. Og jeg tenkte jo ofte på det men våget liksom ikke. Så dumt så dumt! Men jeg er ikke så innmari tøff til å ta slike intitiativ, jeg blir veldig gjerne med på ting når han tar initiativ til ting og er ikke fremmed for å prøve nytt, men jeg feiger liksom ut for egen maskin. Kan jeg få noen råd til hvordan jeg kan rett og slett øve meg på å bli litt mer vågal og ta initiativ? Jeg synes jo sex er fantastisk når følelsene er tilstede.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mai 2010 #2 Skrevet 19. mai 2010 Har du bare vært sammen med passive menn? En aktiv mann tar initiativene og syns det er bra nok at du er tilstede!
Gjest Syringa_Lilac Skrevet 19. mai 2010 #3 Skrevet 19. mai 2010 En aktiv mann tar initiativene og syns det er bra nok at du er tilstede! Nuja, det er sikkert kjekt at dama tar litt initiativ også.. Du må nesten bare prøve å være modig og tøff og hoppe i det.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. mai 2010 #4 Skrevet 19. mai 2010 Jeg synes det er unødvendig mye fokus på "det spontane" kjærlighetslivet. Jeg synes ikke det er så veldig opphissende å gå tur i skogen og plutselig ha sex, jeg synes det virker litt påtvunget og "fordi motebladene sier at sånn burde vi gjøre for å være glad". Om man faktisk er kåt er det jo fint. Men selv er jeg ikke en person som spontant blir det. Trur ikke fyren din hadde digga deg mer fordi du "hoppa i det". Men folk er forskjellige, og jeg antar at det er mange som tenner voldsomt på slik spontan sex, og som ikke tenker som meg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå