Gjest Sara Skrevet 18. mai 2010 #1 Skrevet 18. mai 2010 Typen og et vennepar sitter nå å planlegger sydentur for oss alle 4. Problemet er at jeg skal ta brystimplantater, og sydenturen starter 20 dager etter. Jeg skal jo gå med støttebh 24/7 de 6 første ukene. Betyr det at jeg ikke kan gå med bikini og lettere klesplagg (som jeg ikke kan ha støtteBH under liksom) i de 2 ukene? (Jeg har liksom hørt om folk som har dratt på ferei bare 1 eller 2 uker etter en slik operasjon) Takker for svar!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #2 Skrevet 18. mai 2010 Det stemmer nok. Du må ha støttebhen på hele tiden. En vanlig bikini gir ikke nok støtte (forståelig nok) Arrene skal vel heller ikke utsettes for sol den første tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå